Camping des Sources

Kleine hotelsWeer vandaag29°15°
Camping des Sources
5,7

68 reviews over Camping des Sources in het Nederlands

Prima camping in een mooie Fietsomgeving

Fam. Van Gool
24-9-2018

Ligging geweldig voor het fietsen, door de wijnvelden en langs het Canal Ook Mooie ruime plekken met op het achterste veld mooi uitzicht op de wijnvelden. Douches waren lekker warm, viel ons erg mee. Sanitair werd elke dag schoongemaakt, keurig. Keurige ontvangst, mochten zelf een plek uitkiezen. Niets op aan te merken. Hier komen we zeker nog een keer

Gereisd Met partner in augustus 2018

Dit was de laatste keer

Berend Koolma
23-9-2018

Ongeinterresseerde beheerder. eerst inchecken en dan pas plaats bekijken. UItgezochte plaats z.g.geen stroom.Terwijl de achterburen van dezelfde paal wel stroom betrekken.Geen uitleg mogelijk. Veel druivenplukkers in het najaar waar het sanitair niet op berekend is.Veel toiletpotten die verstopt raken door overmatig papierverbruik. Jammer van deze camping die veel potentie heeft en elk jaar verder achteruit gaat.

Brrrr

P. Harley
      30-5-2018

Douchen met koud water, erg slecht voor je spieren, afwassen en een handwas met koud water. WiFi duur en slechte verbinding. Het herenurinoir was op slot zodat ze van de damestoilletten gebruik moesten maken met alle spetters van dien. De camping is van een keten (aqudiss loisirs) en op alle campings die ik bezocht heb en diedoor die keten waren overgenomen werd op de service beknibbelt. Het werd er niet beter op en met klachten wordt niets gedaan. Dus niet weer

Gereisd Met partner in mei 2018

Goed voor een overnachting

Peter
      14-4-2018

Douche en afwas water koud. Achterstalling onderhoud. Receptie onvriendelijk.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet meer doen

Johan Huisman
      3-3-2018

Wij komen hier al jaren,maar binnenkort niet meer nog 2 /3 jaar dan is hij dicht

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Gereisd Met partner in september 2017

Mooi gelegen camping

Molenaar
      10-9-2017

De camping ligt heel mooi tussen de wijngaarden en is lekker rustig. In de omgeving kan je leuk fietsen en wandelen. De domper kwam toen we thuiskwamen. We ontvingen een e-mail dat we de stacaravan niet netjes hadden achtergelaten en dat er daarom EUR 100 zou worden afgeschreven van onze rekening. We hadden de stacaravan echter wel netjes achtergelaten, dus begrepen niets van deze mail.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Tijd voor vernieuwing

Karlijn
      18-8-2017

De camping ligt in een prachtig gebied, het achterste veld heeft een mooi uitzicht. Een paar jaar geleden zijn we hier ook een paar dagen geweest, toen was de camping net weer geopend nadat het was overgenomen door een nieuwe eigenaar. We hoopten nu een verbeterde versie aan te treffen, maar helaas... De camping oogt rommelig doordat het groen niet goed wordt bijgehouden. Sanitair is verouderd en wordt slecht schoongehouden. Uit de douches kwam enkel lauw water. Tenzij ze een grote verbeterslag maken, was dit voor ons de laatste keer op deze camping. Zonde, want er is iets heel moois van te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Centrale startplek voor fantastische fietstochten

Dewinter r
      15-8-2017

Aangename camping met diverse kampeerplekken. Vriendelijk onthaal en alles wordt regelmatig gepoetst. Fantastische uitvalbasis voor mooie fietstochten !!

Gereisd Met partner in januari 2017

Vergane glorie

Marie-Cécile
      4-7-2017

Slecht onderhouden, geen faciliteiten en matig schoon. Jammer, want deze camping heeft een prachtige ligging in het rustige dorpje Santenay. In de jaren '90 hebben we deze camping bijna jaarlijks bezocht op doorreis naar het zuiden. En een aantal jaren geleden hebben we nog twee weken op deze camping doorgebracht. Maar nu keren we er waarschijnlijk niet meer terug. Tenzij alle andere campings in de omgeving volgeboekt zijn.

Gereisd Met partner in juni 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BuitensportenFietsen, Hiken
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping des Sources in Santenay (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping des Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.