Reviews over Saint-Nicolas-lès-Cîteaux

mooie kamers, eten iets minder

Gerda,
    3-7-2012

kamer ok, proper, mooie badkamer,goede haardroger, ruime inloopdouche

mooie tuin met verschillende zitjes, zelfs eigen bemeubeld terras

maar ontbijt stelt niets voor - 1 croissant p.p. en stukken frans brood en verder 3 potjes 'zelfgemaakte' confituur (niet lekker) en 1 potje honing -

GEEN fruit, yoghourt, eitje, kaas, cake ....- en een half glaasje fruitsap en 2 halve tassen koffie

de table d'hote is niet slecht maar ook sober - zeker niet 'royaal' te noemen (voor 25 euro, wijn niet inbegrepen) en dan is er de 'wijnkaart'

zoals op restaurant en aan prijzen zoals op restaurant - dit past niet in het concept B&B

je wordt met alles bediend zodat je eigenlijk telkens moet vragen naar nog een glaasje water, nog wat koffie ....

Saint-Nicolas-lès-Cîteaux scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews