Saint-Germain-des-Bois

Reviews over Saint-Germain-des-Bois

Supergastvrije plek

Constance,
    9-3-2014

Ik/wij zijn hier nu diverse malen geweest en altijd is het hier goed toeven. Gelukkig is er nu ook een goed verwarmingssysteem, dus nu is er niets meer te wensen over. Het enige nadeel is dat het ver van de Route du Soleil is. Maar als het niet je doel is om snel naar het zuiden te willen en dat je zo ontspannen kunt bijkomen op een prachtige plek dan is dit een gouden tip!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Droomplek

Constance Lawant,
    29-9-2013

We zijn diverse keren hier geweest, soms op doorreis naar het zuiden, soms als eindbestemming.Met het gezin en met vrienden. Een fantastische plek met een geweldige gastvrouw. De enorme kamers zijn verrukkelijk, er liggen altijd tijdschriften, kaarten en andere zaken om het je naar de zin te maken. Er wordt heerlijk gekookt, en bij het ontbijt is er een vers eitje van eigen kippen. Een plek waar je je terug kunt trekken, maar waar ook voor je wordt gezorgd.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Prachtige rustige gastvrije Chambre.

mariejour,
    11-4-2013

Niet ver van Clamecy ligt deze mooie chambre d'hote....prachtige plek...rust...ruimte en gastvrijheid.

Gastvrouw Gilberthe weet precies hoe ze de gasten verwend.

Accomodatie is mooi, de kamers zijn mooi ingericht, soms met eigen badruimte en andere kamers met gedeelde badruimte.

Ontbijt en diner zijn goed en worden met veel producten uit eigen tuin bereid.

De omgeving leent zich uit om lekker te wandelen, Santiago de Compostella, loopt hier langs...Prachtige plek om hier een nacht of een aantal nachten door te brengen.Veel mooie kleine plaatsten in de omgeving...die de moeite waard zijn. Ook zijn er her en der gallerietjs te vinden die de moeite waard zijn om te bezoeken.

Vézelay, bekend van de pelgrims route is ook de moeite waard om naar toe te gaan.

Clamecy ligt op 11 km afstand waar het gezellig vertoeven is.

De chambre ligt buitenaf, winkels zijn er op afstand in de omliggende grote dorpen.

Gereisd alleenreizend in juli 2012
Saint-Germain-des-Bois scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews