Bed and Breakfast Moulin de Chevannes (minicamping & vakantiehuis)

Bed and Breakfast Moulin de Chevannes (minicamping & vakantiehuis)

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Saint-Didier-sur-Arroux

9.8Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Moulin de Chevannes (minicamping & vakantiehuis)

• 2018
    10Jan01-09-2018

Een superplek bij super fijne mensen!!

Le Moulin is een prachtig mooi tot Gite verbouwde watermolen. Heel smaakvol gedaan en van alle gemakken voorzien, zodat je nooit mis grijpt. Le Moulin de Chevannes bestaat uit 2 Gites, een aantal Chambres d'hotes en 6 kampeerplaatsen. Wij hebben een week gelogeerd in Gite Le Moulin en dat is ons zeer goed bevallen. Een prachtige en rustige omgeving waar je heerlijk kan wandelen (vanaf het terrein) en tot rust kan komen. De eigenaren Marcel en Ineke zorgen ervoor dat je een heerlijke tijd beleefd en de Table d'hote is een echte aanrader: Ineke kookt heerlijk en het is bere gezellig aan tafel!! Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Janneke08-02-2018

Heerlijk huis op een prachtig plekje!

Moulin des Chevannes is een kleine camping met grote plekken, dus als je voor rust en ruimte gaat zit je hier goed! Met zon en schaduw, langs een klein riviertje (met zwaaitouw). Langs het riviertje staan ligbanken. Gîte 'le moulin' is super! Binnen is het heerlijk koel als het buiten warm is. Het huis is ingericht met veel antieke meubels en overal zijn overblijfselen van de oude molen bewaard gebleven, wat zorgt voor een fijne sfeer. Aangrenzend een groot terras met ligstoelen en een tafel met parasol. Vanaf het terras loop je via een trap de camping op zodat de kinderen makkelijk vriendjes maken. Marcel en Ineke, de eigenaren, staan altijd klaar als je ze nodig hebt. De directe omgeving is niet echt toeristisch. Voor uitstapjes heb je de auto nodig, maar dan is er ook genoeg te doen! Een aanrader voor iedereen die van kleine campings en mooie plekjes in de natuur houdt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

0 tips over Bed and Breakfast Moulin de Chevannes (minicamping & vakantiehuis)

0 vragen over Bed and Breakfast Moulin de Chevannes (minicamping & vakantiehuis)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV