Vakantiepark Le Petit Montperroux

hoogendoorn
22-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

kleinschalige camping met een fijne sfeer. Erg leuk voor kleine kinderen, helaas geen schaduw. de maaltijden waren fantastisch, en goed georganiseerd. de bbq avond was prima. het verblijf in de safaritent was prima, niet perfect als we het vergelijken met andere safaritent ervaringen. De prijs ligt vrij hoog in verhouding met de kwaliteit. wel zijn de tenten erg mooi gesitueerd bij de kikkerpoel en kun je heerlijk de rust opzoeken. van de trampoline, speeltuin en zwembadje hebben we veel gebruik gemaakt. het hout bij het zwembad en de bar was onbewerkt, hierdoor veel last van splinters bij de kids. elke ochtend verse eieren was super. organisatie komt vaak wat rommelig over, maar dit heeft ook wel weer iets. erg veel last gehad van wespen, maar daar doe je weinig aan. aan de rivier de arroux goed vertoeven, dat is 10 minuten rijden. verder niet veel te beleven in de omgeving. prima vakantie gehad, maar niet voor herhaling vatbaar

Gemoedelijk en knus

Familie van Mensvoort
5-8-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Harrie en Liesbeth. We raden het iedereen aan en willen zeker nog een keer terugkomen! De camping is overzichtelijk en op de ruime plekken heb je een mooi uitzicht over het landschap. Alles is met veel liefde en gevoel voor de plek gemaakt. het sanitair is schoon en modern (pas vernieuwd). Er is een ongedwongen sfeer en voor de kinderen is er van alles te doen. Alhoewel het merendeel van de kinderen tussen de 3 en 9 jaar is, hebben onze kinderen van 9 en 11 zich prima vermaakt: lekker zwemmen in het zwembad, marshmallows roosteren, paardrijden in de omgeving, knutselen, disco, in de kikkerpoel spelen, voetballen, op de hooizolder rondhangen. Onze jongste van 1 jaar kon fijn over de camping lopen. Het was dit jaar erg warm (zoals in heel Europa). Jammer dat de bomen nog niet volgroeid zijn waardoor we natuurlijke schaduwplekken misten. Gelukkig koelde het nachts wel goed af.

Ontspannen in een mooie omgeving met kleine kids!

Hanneke en Ward
21-7-2018
  • Onderkomen9

Wat een heerlijke plek! Prachtig uitzicht en volkomen vrij. Kippen (en de poes) scharrelen rond. Fijn overzichtelijk speelveld. Vooral voor jonge kinderen een enorme aanrader! Paardje rijden van de wei naar de camping was heel leuk voor de kinderen. Ongedwongens sfeer waar veel kan maar niks moet.

Vakantie optima forma

Roel
24-7-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk groots opgezet, alles in lekker tempo en ongedwongen. Leuke kinderactiviteiten. 2x per week kun je mee eten, je kunt frietjes bestellen en/of pizza's vers gemaakt.

Dierenactiviteiten, kampvuur voor kindjes een walhalla!

Super gemoedelijk en relaxed....

Geweldige sfeer

Lia Karl en Sacha
31-10-2016
  • Activiteiten9

Wij hebben hier een geweldige tijd gehad! De camping is heerlijk ruim opgezet, met grote standplaatsen voor iedere tent, een leuke speeltuin, zwembadje, loslopende kippen, hele lieve pony’s en een enorme speelzolder. De omgeving is mooi en rustig, er is vrijwel geen geluidsoverlast of lichtvervuiling, je hoort alleen de koeien van de buren en ’s nachts zie je alle sterren. Het sanitair is nieuw (heerlijke douches!) en wordt goed schoongehouden. Maar het allerbeste van deze camping is wel de sfeer! De eigenaren en hun dochters zijn super aardig en ze hebben een fantastisch gevoel voor wat kinderen leuk vinden. De camping is niet strak georganiseerd, maar net zo ingericht dat kinderen lekker zelf hun eigen ding kunnen doen. En dat doen ze dus ook, je ziet ze gewoon groeien! Onze dochter (7) speelde de hele dag met de andere kinderen en wij deden lekker niets en genoten van het uitzicht... zo’n relaxt gevoel hadden we in geen jaren meer gehad! We hadden alle drie spijt dat we niet langer geboekt hadden en onze volgende camping voelde als een flinke stap terug… dus na een paar dagen belden we of er niet toch een plekje vrij was gekomen en we hadden geluk :-) en opnieuw vijf heerlijke dagen gehad. Op deze camping komen we zeker graag terug, en dan voor een langere tijd!

Topplek met vier kleine kinderen

Sven Verhoeven
18-9-2016
  • Onderkomen10

Heerlijke plek om bij te komen. Genoeg te doen in de buurt. Maar op de camping is het voor de kinderen erg leuk. Boomhut speelzolder en zwembad. Kampvuur paarden

Paradijs voor kinderen

Jaap
16-9-2016
  • Onderkomen8

Zoek je een geweldige vakantie voor je kinderen, dan is dit het adres! Je hebt geen omkijken naar de kinderen

Fantastisch !

Griet Heylen
28-8-2016
  • Onderkomen10

Heerlijke plaats om tot rust te komen, prachtige omgeving. Lieve en super vriendelijke eigenaars !

Bedankt voor de fijne vakantie! De kids hadden de tijd van hun leven! Griet, Nico en de kids

Camping met liefde

R mulder
27-8-2016
  • Onderkomen9

Wij hebben enorm genoten op deze beginnende camping. We zaten in de pipowagen. Prachtig uitzicht over de morvan. Ruime plekken. Super camping voor kinderen. De activiteiten die werden georganiseerd waren heel leuk. Knutselen paardjes verzorgen broodjes bakken zelfs bramen plukken.

Prachtige omgeving ook. Ook al is de camping in opbouw het sanitair was supernetjes schoon. De pipowagen was prima en ook de andere accommodaties zien er goed uit. M.a.w. overal is liefde in gestopt en dat zie je en merk je. Heel erg bedankt vd gastvrijheid en veel succes met de verdere uitbreiding vd camping. Liefs addy renee en tessa

Wat hebben we weer genoten!

Fam. Hardeman
26-8-2016
  • Onderkomen9

Wat heerlijk om weer terug te zijn op Le Petit Montperroux en wat is er veel veranderd. Een prachtig, nieuw sanitair gebouw met meerdere w.c.'s, voldoende douches, echt complimenten het ziet er super uit. Ook voor onze zoon van 13 was er voldoende te doen, op de ruime speelzolder konden de kinderen heerlijk hun gang gaan en buiten genieten van alle ruimte, in het zwembad of lekker voetballen. Juist de ongedwongen sfeer sprak ons erg aan, spontane activiteiten voor de kinderen en zelfs midden op de dag patat bestellen was voor jullie geen moeite! Jullie gastvrijheid en enthousiasme heeft er zeker toe bij gedragen dat wij weer een fantastische week hebben gehad en snel terug zullen komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Petit Montperroux in Saint-Didier-sur-Arroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Petit Montperroux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.