Vakantiepark Le Petit Montperroux

14 reviews over Vakantiepark Le Petit Montperroux

• 2019
    7Tamara05-08-2019

Prima vakantie

De safaritent was netjes ingericht met bedden, tafeltje, stoelen en een keuken. ’s Avonds zaten we op de veranda en genoten van het prachtige uitzicht. Minpunt waren de vele splinters. De vlonders zijn gemaakt van onbehandeld hout. De tweede dag hebben we 17 (!) splinters uit de voeten van onze dochter gehaald.
    De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in de speeltuin, op de speelzolder en in het zwembad. Vanaf de safaritenten heb je helaas geen zicht op de rest van de camping. Aangezien onze zoon erg ondernemend is, wilden we niet dat hij alleen over de camping liep. De parkeerplaats lag namelijk aan een weg (Fransen rijden erg snel op plattelandswegen), de trap naar de zolder vond hij geweldig om op te klimmen (vonden wij iets minder relaxed) en de pooltafel vond hij erg leuk (maar een pooltafel is niet gemaakt voor een tweejarig jongetje).

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Marielle13-06-2019

Fantastisch en super kindvriendelijk

We hebben een aantal dagen gelogeerd in het vakantiehuisje. Het was erg gezellig en de kids hebben leuk gespeeld met de aanwezige kinderen, andere gasten en dieren. De eigenaren zijn erg behulpzaam en aardig. In een mooi natuurgebied geleden met prachtig uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    6hoogendoorn22-08-2018

prima

kleinschalige camping met een fijne sfeer. Erg leuk voor kleine kinderen, helaas geen schaduw. de maaltijden waren fantastisch, en goed georganiseerd. de bbq avond was prima. het verblijf in de safaritent was prima, niet perfect als we het vergelijken met andere safaritent ervaringen. De prijs ligt vrij hoog in verhouding met de kwaliteit. wel zijn de tenten erg mooi gesitueerd bij de kikkerpoel en kun je heerlijk de rust opzoeken. van de trampoline, speeltuin en zwembadje hebben we veel gebruik gemaakt. het hout bij het zwembad en de bar was onbewerkt, hierdoor veel last van splinters bij de kids. elke ochtend verse eieren was super. organisatie komt vaak wat rommelig over, maar dit heeft ook wel weer iets. erg veel last gehad van wespen, maar daar doe je weinig aan. aan de rivier de arroux goed vertoeven, dat is 10 minuten rijden. verder niet veel te beleven in de omgeving. prima vakantie gehad, maar niet voor herhaling vatbaar

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 9Familie van Mensvoort05-08-2018

Gemoedelijk en knus

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Harrie en Liesbeth. We raden het iedereen aan en willen zeker nog een keer terugkomen! De camping is overzichtelijk en op de ruime plekken heb je een mooi uitzicht over het landschap. Alles is met veel liefde en gevoel voor de plek gemaakt. het sanitair is schoon en modern (pas vernieuwd). Er is een ongedwongen sfeer en voor de kinderen is er van alles te doen. Alhoewel het merendeel van de kinderen tussen de 3 en 9 jaar is, hebben onze kinderen van 9 en 11 zich prima vermaakt: lekker zwemmen in het zwembad, marshmallows roosteren, paardrijden in de omgeving, knutselen, disco, in de kikkerpoel spelen, voetballen, op de hooizolder rondhangen. Onze jongste van 1 jaar kon fijn over de camping lopen. Het was dit jaar erg warm (zoals in heel Europa). Jammer dat de bomen nog niet volgroeid zijn waardoor we natuurlijke schaduwplekken misten. Gelukkig koelde het nachts wel goed af.

• 8Onderkomen

• 9Hanneke en Ward21-07-2018

Ontspannen in een mooie omgeving met kleine kids!

Wat een heerlijke plek! Prachtig uitzicht en volkomen vrij. Kippen (en de poes) scharrelen rond. Fijn overzichtelijk speelveld. Vooral voor jonge kinderen een enorme aanrader! Paardje rijden van de wei naar de camping was heel leuk voor de kinderen. Ongedwongens sfeer waar veel kan maar niks moet.

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Roel24-07-2017

Vakantie optima forma

Heerlijk groots opgezet, alles in lekker tempo en ongedwongen. Leuke kinderactiviteiten. 2x per week kun je mee eten, je kunt frietjes bestellen en/of pizza's vers gemaakt.

Dierenactiviteiten, kampvuur voor kindjes een walhalla!

Super gemoedelijk en relaxed....

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 9Lia Karl en Sacha31-10-2016

Geweldige sfeer

Wij hebben hier een geweldige tijd gehad! De camping is heerlijk ruim opgezet, met grote standplaatsen voor iedere tent, een leuke speeltuin, zwembadje, loslopende kippen, hele lieve pony’s en een enorme speelzolder. De omgeving is mooi en rustig, er is vrijwel geen geluidsoverlast of lichtvervuiling, je hoort alleen de koeien van de buren en ’s nachts zie je alle sterren. Het sanitair is nieuw (heerlijke douches!) en wordt goed schoongehouden. Maar het allerbeste van deze camping is wel de sfeer! De eigenaren en hun dochters zijn super aardig en ze hebben een fantastisch gevoel voor wat kinderen leuk vinden. De camping is niet strak georganiseerd, maar net zo ingericht dat kinderen lekker zelf hun eigen ding kunnen doen. En dat doen ze dus ook, je ziet ze gewoon groeien! Onze dochter (7) speelde de hele dag met de andere kinderen en wij deden lekker niets en genoten van het uitzicht... zo’n relaxt gevoel hadden we in geen jaren meer gehad! We hadden alle drie spijt dat we niet langer geboekt hadden en onze volgende camping voelde als een flinke stap terug… dus na een paar dagen belden we of er niet toch een plekje vrij was gekomen en we hadden geluk :-) en opnieuw vijf heerlijke dagen gehad. Op deze camping komen we zeker graag terug, en dan voor een langere tijd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Sven Verhoeven18-09-2016

Topplek met vier kleine kinderen

Heerlijke plek om bij te komen. Genoeg te doen in de buurt. Maar op de camping is het voor de kinderen erg leuk. Boomhut speelzolder en zwembad. Kampvuur paarden

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Jaap16-09-2016

Paradijs voor kinderen

Zoek je een geweldige vakantie voor je kinderen, dan is dit het adres! Je hebt geen omkijken naar de kinderen

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Griet Heylen28-08-2016

Fantastisch !

Heerlijke plaats om tot rust te komen, prachtige omgeving. Lieve en super vriendelijke eigenaars ! Bedankt voor de fijne vakantie! De kids hadden de tijd van hun leven! Griet, Nico en de kids

• 10Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden