Reviews over Quincerot

Super!

Eva Arkenaar,
    2-10-2014

Slechts op doorreis, 1 nachtje verbleven. Maar op en top verwend en verzorgd. Eten was lekker, kinderen konden de poort niet uit de straat op en het huisje was erg schattig. Vooral de bovenverdieping met lage plafonds en deuren maakten het zeker voor de kinderen een paleisje. Mijn rug had het minder leuk gevonden als ik er een week had vertoefd. Handdoeken, douchegel, spelletjes, boeken, het staat allemaal voor je klaar. En Mark en Astrid zijn erg gastvrij! De jongens mochten met alle liefde de steentjes op het terras gooien, en mocht er een bord kapot vallen, ook geen probleem.

Voor mijn klimgrage dreumes was niet alles even geschikt, maar dat ligt wellicht meer aan mijn dreumes dan aan de locatie.