Hotel Kyriad Dijon Est

6 reviews over Hotel Kyriad Dijon Est in het Nederlands

viel tegen

reiziger
23-9-2015

de kamer rook niet fris. ons bed was wel netjes opgemaakt, maar de lakens waren beslapen, en niet door iemand die net gedoucht had. ranzig. We kregen een andere kamer. deze was goed, maar er was wel veel lawaai op de gang (ligt aan de gasten). en erg gehorig we konden alles horen van de buren. de TV en waterkoker deden het niet. De parkeerplaats was twijfelachtig, er stond wel een bordje prive parkeerplaats, maar bescherming was er niet.

Gereisd Met partner in september 2015

Fijn hotel

Cristien
15-9-2013

Mooi nieuw hotel. Fijne kamer en vriendelijk personeel. Ze spreken allemaal Engels. Ontbijt te duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in Tue Sep 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig ontbijt!

Yvette Schul
27-8-2013

Wij overnachtten in dit hotel op weg naar het zuiden. Een prima locatie in een buitenwijk van Dijon met parkeergelegenheid voor de deur. Aardige mensen, de kamers waren prima. Er is een waterkoker op de kamer en de kinderen waren weg van de wegwerp-pantoffels. Het ontbijt was echt geweldig: allerlei broodjes, croissants, eitjes en ander beleg.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Dijon Est voor je op een rij gezet:

Goed voor als je op doorreis bent

Robert
14-7-2013

Het is een leuk hotel aan de snelweg! Het klein zwembadje is verfrissend de kamers zijn klein maar comfortabel! Ontbijt was helaas niet ok! Brood van vorige dag en de chocoladebroodjes waren niet gaar gebakken! In de kleine badkamer was er 1 klein pakje zeep voor 2 personen wat wel pover was

Gereisd Met partner in juli 2013

Prima hotel voor dooreizigers

Marga
30-8-2012

Net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn schoon,Goede bedden. Rustige ligging. Restaurants op loopafstand. In het hotel zelf is dineren niet mogelijk.Ontbijt keurig verzorgd. Gratis internet. Prima adres om te overnachten

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

prima overnachtingshotel

cjb
20-10-2009

Kyriad Dijon Quetigny is een prima overnachtingshotel voor logies ontbijt. Voor avondeten even in de omgeving wat eten. We hebben hier inmiddels vier keer overnacht. Een goed ontbijt, warm eitje, warme croissantjes, vers stokbrood.

Op de kamer staat een waterkoker met theezakjes en oploskoffiezakjes.

De kamers zien er erg verzorgd uit.

Een aanrader op doorreis naar het zuiden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Dijon Est voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Dijon Est in Quétigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Dijon Est zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.