Hotel Le Montrachet

Kleine hotelsWeer vandaag24°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Montrachet voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Montrachet in het Nederlands

2008

Goede uitvalsbasis bourgogne

Marc
8-8-2008

Indien je de cote de beaune of zelfs de cote d'or wenst te bezoeken, of indien je een bezoek wenst te doen aan het stadje Beaune, is dit hotel zeker aan te raden. Ligt midden in het gehucht Puligny-Montrachet in een oase van rust en dichbij alle grote wijngaarden van Montrachet, Volnay, Meursault, Pommard enz. Beaune 10min met auto. Grootste "hobby" van eigenaar is wijn: dit hotel heeft mogelijks de meest uitgebreide wijnkaart soecifiek voor wat betreft de Montrachet GrandCru ter wereld! Zeer lekkere keuken. Echt hét ideale hotel om de streek te verkennen en om 's avonds tot volledige rust te komen.

Gereisd met partner in september 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresPlace des Maroniers 21190(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Montrachet in Puligny-Montrachet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Montrachet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.