Camping Les Sables

Camping Les Sables
7,3

3 tips over Camping Les Sables

Chris Pijnenburg, 22-8-2017
Super leuk open lucht waterparadijs genaamd Beaune Cote Plage op 25 minuten van de camping.
Irene Fiedler, 16-8-2017

Het zwembad bij de het dorpje Seurre (5 minuten met de auto), met een 50 meterbad voor stevig baantjes trekken en met meerdere glijbanen voor de kinderen.

Het stadje Beaune ( 25 minuten met de auto) met een prachtige binnenstad met vele gezellige restaurantjes. Wat je zeker moet bezichtigen is het Hospices de Beaune ( oud ziekenhuis).

Suppen of met een opblaasbaar bootje varen op de rivier.

Waterskien op de Saone

Sascha, 28-7-2017

Cascade des tufs (watervallen)

Cascade du herisson (ook watervallen)

Diverse grotten in de buurt zoals Baume-les-Messieurs en Aze, heel mooi om te zien.

Dijon zeker een aanrader, hele leuke stad.

Voor de fijnproever is Fromagerie Gaugry een aanrader waar je ook kaasje kunt proeven (even buiten Dijon)

Voor wie van mosterd houdt is een bezoekje aan La Moutarderie Edmon Fallot in Dijon ook zeker een aanrader.