Camping Les Sables

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

komen zeker nog een keer kijken

Loes
15-7-2018

vorig jaar ook op deze camping geweest. Toen was het een stuk minder goed als nu. Het sanitair en zwembad waren er al, maar de nieuwe bar en avonden waarop er gekookt wordt voor de gasten zijn nieuw! Ookis er veel nieuw material voor de outdoorsporten gekocht om met de instructeurs te doen. Het was erg lekker weer toen wij er waren...

superleuke sfeer, extra tijd doorgebracht

Bart en Mabel
15-7-2018

super relaxte camping. goede sfeer, lekkere warme douches en een klein zwembad om in af te koelen. De bar is mooi gemaakt door de beheerder/eigenaar en nodigt zeker uit, ook staat er een pooltafel. we waren hier in een rustige week op doorreis en zijn ipv 1 nachtje 3 nachten gebleven. zo konden we ook nog deelnemen aan een paar activiteiten van de camping: kanoën en klimmen en abseilen. Doe ook zeker mee met de pizza avond of een van de andere avonden waarop het campingpersoneel zich uitslooft om het iedereen naar de zin te maken. dit zijn mijn aanraders.

Superweek

Tamara
4-1-2018

Natuurlijk is er niet heel veel om te zien maar het is wat je er zelf van maakt. Persoonlijk vond ik het een supervakantie, het sanitair was meestal schoon, drie minuten douchen lijkt weinig maar is goed te doen. Helaas jammer dat er niet altijd stroom is maar ook daar kan de camping niets aan doen. Zeker een veel belovende camping, hele aardige eigenaar en werknemers, ik ga zeker nogeens terug met eigen tent. Wat een top camping! Het schijnt volgend jaar nog beter te worden, nou dan is het al helemaal een goede camping. Als je vantevoren even opzoekt wat er allemaal is kun je overal rekening mee houden. En super gezellig die eet avonden en activiteiten.

Zeer slechte ervaring, dus nooit meer.

Lex & Yvonne
4-10-2017

Kwamen op tijd aan, maar de receptie was zogezegd al gesloten. Kregen geen informatie, maar wel te horen dat onze voorkeursboeking daar niet bestond. Om ons geld terug te krijgen werden we van het kastje naar het muurtje gestuurd. Waarschijnlijk typerend voor de Olympia group, want de telefoniste wilde mij €49,50 wijzigingskosten in rekening gaan brengen om mijn €5 terug te krijgen. Helaas had er op de camping een formulier ingevuld moeten worden, maar daar hadden de heren waarschijnlijk nog geen kaas van gegeten. De volgende dag bleek niet alleen dat er geen receptie was, het gratis te gebruiken zwembad bleek een opblaasbare en het sanitair was niet geschikt voor rolstoelgebruikers. Gelukkig waren wij met een camper anders had een van ons niet naar de wc gekund. Oftewel voorafgaande informatie was zeer misleidend. Informatie betreffende omgeving moest aan een medewerker, het toeristenburo of aan andere campinggasten gevraagd worden, want de folders waren allemaal al weggegooid.

Tegenvaller

Ronald
19-9-2017

Ontvangst netjes, beleefd en voldoende uitleg?.

Vertel direct aan je gasten dat het sanitair gebeuren zich voor aan de camping bevindt.

Waarom is die oude zooi niet gelijk verwijderd, moesten van een mede kampeerder vernemen dat het mooi sanitair vooraan te vinden was.

Ja we kwamen met regen maar daar schrikken we niet van.

Totaal viel zo tegen dat we gelijk de volgende dag weer zijn vertrokken, evenzo de kampereigenaren die tegenover ons stonden.

Gepoogd ons af te melden maar na twee keer langs kantoortje gelopen te zijn gelijkertijd met de camper de camping verlaten.

Het eenrichtingsverkeer is prettig maar zorg er dan voor dat ook de weg waarlangs je de camping verlaat beter afgewerkt is en niet met gaten.

Leuke gezellige camping in opbouw!!

Nathalie
7-9-2017

Wij zijn eind augustus een weekje voor een prikkie op deze camping geweest. En begrijp ook al die 1en niet. Het is zeker een camping in opbouw maar de plannen zijn goed! En het sanitair werd behoorlijk goed bij gehouden. Maar het ligt ook aan de gasten zelf! Dat je op dezelfde plek waar je afwast ook je tanden moet poetsen,vond ik ook minder. Maar dat ging volgend jaar veranderen.en iets van eetgelegenheid zou ook fijn zijn. Het zwembad was erg fijn om even af te koelen! En leuk vd kids! Al zou iets van een trappetje wel fijn zijn.. de tenten waren helemaal top met erg goede bedden.Levi en Bas doen echt hun best om het gasten nd zin te maken! En Leo is een aparte maar hardwerkende man die z'n best doet om er iets van te maken!wij hebben spontaan met de halve camping zitten bbqen inclusief het personeel! Was erg gezellig. En de hamburger party ook top de 1e avond! het is wat je er zelf van maakt en verwacht! Hoop dat ze de plannen waar gaan maken! Succes mannen!!!

Een voldoende

Camping te gast
5-9-2017

Positief

Organiseren van verschillende spel aktiviteiten

Bijaan komst wordt zover mogelijk rekening met je plaats voorkeur gehouden bv zon of schaduw

Wat kan beter

De beheerder kwam nors over ,hij zei in het begin gelijk tegen me dat hij het niet prettig vond dat ik naast hem kwam staan.Hij was kort af en kwam zeker niet gastvrij over

Het sanitair en het zwembad zijn ronduit on hygienisch

Als je van drukte en saamhorigheid houdt kan het super gezellig zijn .Als je voor de rust vooral smorgens vroeg en snachts na 12 uur komt,kun je beter een andere camping zoeken

Er is geen plaatselijk winkeltje of bakker die -dagelijks vers brood op de campings brengt

Geweldige vakantie op een top camping

Edwin
3-9-2017

We hebben gebruik gemaakt van de freecamp tent. Van alle noodzakelijke gemakken voorzien en goede bedden. De sfeer op de camping is erg gemoedelijk en je maakt snel veel contact met andere gasten. Er worden veel activiteiten georganiseerd en je hoeft je geen moment te vervelen. Het zwembad op de camping is eenvoudig maar bied meer dan voldoende plezier.

Heerlijke week gehad

Sanches
2-9-2017

Na eerdere recensies gelezen te hebben na het boeken toch een beetje angstig geworden wat we zouden aantreffen. Het viel 1000% mee. De plekken met eigen caravan zijn ruim en allemaal in de schaduw. Het aantal wc's is wat weinig maar we hebben geen moment hoeven te wachten. Het zwembad is klein maar prima om in af te koelen. En dat je maar 3 minuten kan douchen is op laste van de gemeente en kunnen ze niets aan doen. We hebben een heerlijke week gehad en fijne mensen ontmoet. Ze hebben leuke toekomstplannen! De brood en pizza service is er inderdaad niet maar ook dit is een keuze van de ondernemers uit het dorp geweest en niet van de camping.

Een fantastische week gehad

Familie Ju
27-8-2017

Wij hebben een heerlijke week achter de rug. Samen met onze twee kinderen van 6 en 10 jaar. Volgend jaar willen ze er weer naar toe. Dus dat zegt genoeg. Ik begrijp niet dat er negatief gereageerd word op deze camping. Nieuwe tenten met nieuwe inrichting. De beheerders zijn van 's ochtends vroeg tot laat in de avond bezig om ons een fijne vakantie te bieden. En dat is gelukt. Veel keuze aan leuke activiteiten. Uiteraard zijn er wat verbeter puntjes ( bv maar een aantal afwaspunten ) maar dat zal volgend jaar vast goed komen. Al met al, erg leuk en gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables in Pouilly-sur-Saône, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Sables scoort een 6.67 uit 10 op basis van 65 reviews.