Camping Les Sablessterster

Tonen op kaart

116 reviews over Camping Les Sables

• 2019
    2Edwin29-12-2019

Weg blijven hier, de leiding verziekt je verblijf.

Ondermaatse camping. Incompetente leiding. Onvoldoende sanitair. Bij activiteiten als vlotten bouwen liep de eigenaresse die de activiteit begeleid halverwege weg omdat ze nog meer te doen had. De jongeren waren zonder verder begeleiding op de rivier.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 1Netty27-10-2019

Nooit meer

De camping organisatie en sanitair is heel slecht, camping gasten worden zonder reden weggestuurd, er zijn bijna geen activiteiten en de activiteiten die er zijn worden niet veilig en goed uitgevoerd. Boek dit vooral niet.

• 2Eetgelegenheden

• 5Thijs en Sandra19-08-2019

Camping slechter dan vorig jaar, oude team terug

Ik miste deze vakantie de jongens van vorig jaar. Het was toen nog niet 100% maar ze hadden hart voor de zaak en brachten sfeer en werkten hard, ook de dame was enthousiast.

De waterpunten waren vorig jaar vies maar werkten met de kraan en dit jaar alleen een halve slang onderaan de wasbak, waar je je hoofd aan kon stoten. Niet veilig dus. Ook de hekken er om heen waren niet gecommuniceerd en gingen in de avond dicht waardoor je gevangen zat op de camping. Ik snap het probleem van de roma’s maar dit kan naar mijn mening anders geregeld worden. Nu zaten mijn partner en ik vast op de camping. Stel nou dat ik met spoed naar het ziekenhuis moet, kan ik niet weg.

Het ziet er bij aankomst netter uit maar de voorzieningen van douches en wc”s zijn minder. Borg en geld voor stroom vragen is op deze camping niet terecht. Vorig jaar ook geen borg. Naar mijn idee met de autos nu op het terrein is dat minder veilig voor de kinderen onder ons

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2Harold18-08-2019

Extreem emotioneel en stress

Zeer slecht, vooral voor de kinderen. Een eigenaar die zeer onredelijk was en zonder rede activiteiten niet door laat gaan en mensen met jonge kinderen om niets van de camping af zet. Het zou je maar gebeuren....

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 2Mark16-08-2019

Nooit meer naar die locatie

De organisatie was vreselijk, de reisleiding had persoonlijke issues en dat resulteerde in dat er geen planning was en veel activiteiten gewoon niet beschikbaar waren die wel aangeboden waren. Indien je een klacht indient wordt je weggestuurd en wordt er gemeld dat de politie is gebeld om je te ontruimen. Ben je dan nog niet snel genoeg weg gaat ze de tent in en gooit ze persoonlijke spullen naar buiten. Activiteiten die wel doorgingen begonnen tussen 15 minuten te vroeg tot anderhalf uur te laat of gingen toch niet door zonder bericht te geven. Shooting activiteit werd heel onveilig begeleid waarin verschillende mensen van alle leeftijden mochten schieten en de begeleider op haar telefoon bezig was. Pijlen halen voor boogschieten terwijl er nog mensen met een luchtbuks bezig zijn is onverantwoord. Dit zou een eenouder vakantie zijn, maar er stonden ook gezinnen. Als je dan weggestuurd wordt sta je ineens met je kinderen in Frankrijk.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4B. Jansen15-08-2019

Onveiligheid,Verdriet,Onkunde,Onmacht,Borderline

Een éénoudercamping-concept met activiteiten, dat zocht ik in mijn situatie. Niet te ver rijden van Nederland met mooie, leuke activiteiten te doen. En ook nog eens betaalbaar, dit leek de ideale vakantie voor ons.

Er was een hele hoop onrust en er was een heleboel niet geregeld. Zo was het programma nog niet bekend toen wij aankwamen. Zaken zoals op de website beschreven werden niet aangeboden. Activiteiten die wel werden aangeboden voelden onveilig door de niet deskundige begeleiding. Medewerkers die in de week dat wij er waren ook net gestart waren hadden activiteiten ook niet eerder gedaan. De communicatie was zeer beneden peil. Aan verwachtte begintijden werd niet gehouden. De onveiligheid was tweeledig, ook op emotioneel vlak die ik voor toch al een kwetsbare groep kinderen heb ervaren. Schelden, dreigen, mensen de camping afsturen en niet constructief in gesprek kunnen gaan. Mijn buren en Sebastiaan, geweldig van genoten..

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Marijke14-08-2019

Ik ging er met wat huiver naar toe, maar wat was het een fijne vakantie. Monique en Bas bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben om dit verblijf zo gezellig mogelijk te maken. Wij waren met onze kleinzoon en die heeft genoten, wat een leuke kinderen waren er om meet te zwemmen, spelen,chillen etc. Hele rustige omgeving en de Saône aan de voet van de camping Kortom een vakantie om op terug te kijken.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Dave12-08-2019

Prima Vakantieplek

Ook hier enigszins benieuwd wat wij zouden aan treffen. Maar van de eerste tot de laatste dag een prima vakantie gehad. Kinderen hebben zich elke dag prima vermaakt. De camping is klein en basic maar dat is op deze mooie locatie precies goed. Er hing een hele relaxte sfeer wat natuurlijk voor een fijne vakantie zorgt. Elke ochtend staan de activiteiten voor die dag aangegeven en kan je dus op de dag zelf bepalen of je er aan mee doet. Dit zelfde geldt voor het eten. Sanitair is misschien aan de kleine kant maar daar hebben wij niets van gemerkt. Niet 1 keer hoeven wachten voor de douche of toilet. En zeg zou zelf , dat is ook wel een beetje de charme van z'n soort camping.

Zoals wij het ervaren hebben afgelopen week hebben Monique en Bastiaan het aardig voor elkaar

Kortom een prima camping voor een goede prijs op een rustige locatie aan de rivier.

• 9Piet-Jan11-08-2019

Heel erg genoten

Topvakantie gehad,heel relaxed en leuke activiteiten en erg leuk personeel

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Klaas Klein11-08-2019

Ook de slechte reviews gelezen en enigzins gereserveerd aangekomen kunnen mijn vrouw en ik ons hier totaal niet in herkennen. Wij hebben een super week gehad. Monique de gastvrouw was super. Ze is een bijzonder lieve,betrokken en bevlogen gastvrouw. Ook de gastheer Bastiaan is een erg prettig persoon. Leuk zwembad wat twee keer per dag wordt schoongemaakt. Fijne sfeer op de camping. Wij hebben een week in een touroperator tent doorgebracht, voor ons een verademing. Door de aanwezigheid van een houten vloer, de erg fijne bedden, de koelkast, gastfornuis en de pannen, kopjes bestek etc. Al met al een topweek gehad. Onze zoon van vijf nam huilend afscheid.

• 8Eetgelegenheden

3 tips over Camping Les Sables

• Irene Fiedler, 16-08-2017

Het zwembad bij de het dorpje Seurre (5 minuten met de auto), met een 50 meterbad voor stevig baantjes trekken en met meerdere glijbanen voor de kinderen. Het stadje Beaune ( 25 minuten met de auto) met een prachtige binnenstad met vele gezellige restaurantjes. Wat je zeker moet bezichtigen is het Hospices de Beaune ( oud ziekenhuis). Suppen of met een opblaasbaar bootje varen op de rivier. Waterskien op de Saone

• Sascha, 28-07-2017

Cascade des tufs (watervallen) Cascade du herisson (ook watervallen) Diverse grotten in de buurt zoals Baume-les-Messieurs en Aze, heel mooi om te zien. Dijon zeker een aanrader, hele leuke stad. Voor de fijnproever is Fromagerie Gaugry een aanrader waar je ook kaasje kunt proeven (even buiten Dijon) Voor wie van mosterd houdt is een bezoekje aan La Moutarderie Edmon Fallot in Dijon ook zeker een aanrader.

• Chris Pijnenburg, 22-08-2017

Super leuk open lucht waterparadijs genaamd Beaune Cote Plage op 25 minuten van de camping.

2 vragen over Camping Les Sables

• Thijs Andringa, 11-08-2018

Aankomst

Hoelaat kunnen wij zaterdag de camping op? Groeten van Petra

• Robinho, 02-08-2017

Slechte recensies

Ik schrik behoorlijk van de slechte recensies, ik denk dat ik de vakantie maar ga omboeken voor de zekerheid.

Willem Den Dabels, 10-08-2017

Dat is heel verstandig! Let alsjeblieft niet op al de (waarschijnlijk neppe) reviews. Ik wens je een fijne vakantie!

Irene Fiedler, 17-08-2017

Beste, Geen enkele camping is een 1. Sommigen maken dankbaar gebruik van Zoover om een beginnende camping de grond in te boren. Wij hebben een prima week gehad. En als je een vier sterren camping verwacht dan moet je hier niet naar toe gaan. Maar als je weet wat je van een 2 sterrencamping mag verwachten, je kinderen een leuke week wil bezorgen dan moet je zeker gaan. Het is een relaxte camping voor relaxte mensen. De fake reviews moet je eerder zoeken in de 1en.
    Succes met je keuze.

Brenda, 17-08-2017

Ik zou toch echt uitgaan van de slechte revieuws. Wat voor baad hebben mensen erbij een beginnende camping kapot te willen maken. En mocht je toch besluiten naar deze camping te gaan kom je er vanzelf achter dat hij zijn 1en meer dan waard is..

Camping Les Sables info

• Aantal sterrensterster