Camping Les Sables

Met jonge kinderen

Super

Tessa van der Krogt
15-9-2018

Erg mooie omgeving. Alle Bezienswaardigheden op 30 minuten tot een uur op afstand.

Vanwege het na seizoen weinig mensen op de camping. Toch hartelijk ontvangen. Pool tafel en bar aanwezig. Samen met partner en mijn moeder plus een vriendin een week wezen camperen.

Nooit meer

An
9-9-2018

Sanitair is weinig voor de grootte van de camping, 3 toiletten, 1 urinoir en 7 douches. In de rij met je toiletrolhouder onder de arm.We stonden hier een week, slechts 2x een warme douche gehad. Temperatuur van de douche is niet regelbaar. Activiteiten begeleiding was niet altijd in orde. Op het water was er meer aandacht voor lol maken met jonge gasten, dan veiligheid of het overzicht houden over de groep. Voor de activiteiten wordt een beroep gedaan op eigen vervoer. Het zwembad is klein, bevat veel chloor en was tijdelijk gesloten omdat het niet schoon was. De stroom viel vanwege overbelasting regelmatig uit. Gootsteen op het veld was verstopt en werd niet gerepareerd na melding.

Mijn kind vermaakte zich prima met de andere gasten. De camping en ligging van de camping is niet bijzonder. Met 30 jaar kampeerervaring staat deze camping veruit onder aan. Het personeel doet wel haar best, lijkt weinig ervaring te hebben.

Durf te googlen en stap in de auto!

Suzan en Michael
4-9-2018

Vriendelijk personeel, leuke activiteiten en een erg chille sfeer op de camping. Veel vrienden gemaakt en samen op pad geweest. Zeker een aanrader voor mensen met kinderen vanaf een jaar of 10, maar wij als stel hebben ons ook kostelijk vermaakt.

Omgeving is niet erg spannend, maar in tegenstelling tot Nederland zijn er nou eenmaal landen waar je uren moet rijden om ergens te komen en terug. Als je bereidt bent je auto te pakken ben je met een enkele reis van 1 tot 1.5 uur op de mooiste plekken: Geneve, de Jura bergen, Dijon, en verschillende mooie meren, watervallen en bezienswaardigheden. Wel zelf even googlen, want het personeel focust zich op hun eigen activiteiten. (wat ik ze niet kwalijk kan nemen als zelf ook ondernemer zijnde)

Niet aan ons besteedt

Day van Rossum
1-9-2018

Personeel doet hun best met wat activiteiten allen in groepsverband .

Men wist weinig van de omgeving of de bezienswaardigheden. Wel vriendelijk.

Sanitair is weinig (3x wc en 6x douche) maar schoon, de ligging (pal naast de bar) minder fijn

Wij zoeken een fijne omgeving waar men wat kan zien/doen. Hier alleen groepsverband activiteiten ,een rivier waar je niet in kan en weinig tot geen beziendswaardigheden (tenzij men 1 uur richting Dijon zou rijden). De locatie is ronduit lelijk.

Nu zou de camping dit alles per direct kunnen goedmaken.

Camping zou al gezelliger zijn als er in de avond de vuurschalen aan gaan met een muziekje zeker met de koudere avonden.

Hierdoor blijft men wat langer hangen bij de bar en maakt de minder mooie omgeving niet zo veel uit.

Of een fijne zwemlocatie ipv een moeilijk begaanbare rivier of een smerig zwembad.

Helaas vonden wij hier niet wat we zochten, en zijn na 3 dagen vertrokken.

Fantastische camping en voor ieder wat wils.

Jan Mastenbroek
26-8-2018

Wij vonden het een superleuke camping, een heel leuk jong energiek, prettig gestoord team. Als je van activiteiten houdt moet je hier zijn. Je kunt je opgeven voor bijv. klimmen/abseilen, kanovaren, suppen, tocht met een boot en dan bbq-en, waterskiën en eventueel wakeboarden. Hele leuke slot/disco-avond. Als je erg hoge eisen stelt aan een camping dan kun je beter ergens anders zijn. Maar dat zegt ook veel over de persoon. Prijs/kwaliteit vind ik zeer goed! Ons gezin vind het een aanrader.

superchill

O.P.
23-8-2018

Super chille vakantie gehad hier.

Sanitair was lekker nieuw en schoon.

Personeel was vriendelijk en goed bezig.

Zwembad leuk om in te spelen, rivier lekker om baantjes te zwemmen,

Activiteiten waren top en gaaf.

Zet hem op team les SAbles!

fantastisch

Fam. Weert FC12
22-8-2018

Gereisd met ons gezelschap van mijn man en ik van 49, 46 en onze zoons van 14 en 12. Met name onze zoons vonden alles geweldig en hebben zich geweldig geamuseerd. Gave activiteiten, lekker zwemmen en zo nu en dan een potje biljarts of pingpong. Het sanitair werd veelvuldig schoongemaakt en als er iets mis was en je maakt hier een opmerking over tegen een van de personeelsleden dan werd het direct opgeruimd (sommige mensen zijn echt viespeuken). Mijn man en ik hebben ons prima vermaakt met het bezoeken van stadjes in de omgeving en genoten van de rustige camping + directe omgeving. Lopend kun je naar de bakker en een klein tabakszaakje, verder heb je toch wel een fiets of auto nodig voor de grotere boodschap.

Prima vakantie op een leuke camping

Tim
22-8-2018

Vette vakantie gevierd vol met activiteiten en gezelligheid. Sanitair was schoon en nieuw, het zwembad was lekker voor verkoeling en met name voor de kids prima om in te spelen. Het autovrije op de camping is super, zo kunnen de kids vrij spelen en zit ik zelf niet de hele dag naar de autos van mijn buren te kijken.

Top!!! Super leuke tijd gehad. ❤️

Fam Bouvrie
21-8-2018

Super vakantie gehad. Het personeel doet alles om het je naar je zin te maken. Veel leuke activiteiten. Gezellige tijd gehad en zelfs vrienden aan overgehouden. Voor de echte camping fans is dit de ideale basic camping die past bij al je wensen.

Voor herhaling vatbaar.

Bram en veerle
19-8-2018

Gezellige camping. Proper.

Veel leuke activiteiten. Zwembad was top voor de kinderen!

Gemotiveerd, hardwerkend team!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables in Pouilly-sur-Saône, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.