Pouilly-sur-Saône

Reviews over Pouilly-sur-Saône

Super

Tessa van der Krogt,
    15-9-2018

Erg mooie omgeving. Alle Bezienswaardigheden op 30 minuten tot een uur op afstand.

Vanwege het na seizoen weinig mensen op de camping. Toch hartelijk ontvangen. Pool tafel en bar aanwezig. Samen met partner en mijn moeder plus een vriendin een week wezen camperen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Durf te googlen en stap in de auto!

Suzan en Michael,
    4-9-2018

Vriendelijk personeel, leuke activiteiten en een erg chille sfeer op de camping. Veel vrienden gemaakt en samen op pad geweest. Zeker een aanrader voor mensen met kinderen vanaf een jaar of 10, maar wij als stel hebben ons ook kostelijk vermaakt.

Omgeving is niet erg spannend, maar in tegenstelling tot Nederland zijn er nou eenmaal landen waar je uren moet rijden om ergens te komen en terug. Als je bereidt bent je auto te pakken ben je met een enkele reis van 1 tot 1.5 uur op de mooiste plekken: Geneve, de Jura bergen, Dijon, en verschillende mooie meren, watervallen en bezienswaardigheden. Wel zelf even googlen, want het personeel focust zich op hun eigen activiteiten. (wat ik ze niet kwalijk kan nemen als zelf ook ondernemer zijnde)

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische camping en voor ieder wat wils.

Jan Mastenbroek,
    26-8-2018

Wij vonden het een superleuke camping, een heel leuk jong energiek, prettig gestoord team. Als je van activiteiten houdt moet je hier zijn. Je kunt je opgeven voor bijv. klimmen/abseilen, kanovaren, suppen, tocht met een boot en dan bbq-en, waterskiën en eventueel wakeboarden. Hele leuke slot/disco-avond. Als je erg hoge eisen stelt aan een camping dan kun je beter ergens anders zijn. Maar dat zegt ook veel over de persoon. Prijs/kwaliteit vind ik zeer goed! Ons gezin vind het een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

superchill

O.P.,
    23-8-2018

Super chille vakantie gehad hier.

Sanitair was lekker nieuw en schoon.

Personeel was vriendelijk en goed bezig.

Zwembad leuk om in te spelen, rivier lekker om baantjes te zwemmen,

Activiteiten waren top en gaaf.

Zet hem op team les SAbles!

Gereisd met vrienden in juli 2018

fantastisch

Fam. Weert FC12,
    22-8-2018

Gereisd met ons gezelschap van mijn man en ik van 49, 46 en onze zoons van 14 en 12. Met name onze zoons vonden alles geweldig en hebben zich geweldig geamuseerd. Gave activiteiten, lekker zwemmen en zo nu en dan een potje biljarts of pingpong. Het sanitair werd veelvuldig schoongemaakt en als er iets mis was en je maakt hier een opmerking over tegen een van de personeelsleden dan werd het direct opgeruimd (sommige mensen zijn echt viespeuken). Mijn man en ik hebben ons prima vermaakt met het bezoeken van stadjes in de omgeving en genoten van de rustige camping + directe omgeving. Lopend kun je naar de bakker en een klein tabakszaakje, verder heb je toch wel een fiets of auto nodig voor de grotere boodschap.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Pouilly-sur-Saône scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews