Hotel Logis Le Relais De Pouilly

Kleine hotelsWeer vandaag26°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Logis Le Relais De Pouilly voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Logis Le Relais De Pouilly in het Nederlands

Verdient ten minste één terugkeer

Lionel
8-7-2010

Dit hotel is een oude halteplaats van de postkoets langs de beroemde "Nationale 7", doch vind je er weinig last van het doorrijdend verkeer... De achterkant geeft zicht op een natuurgebied op de oude Loire-bedding. Het gebouw is maar 1 verdiep hoog, met als gevolg dat er veel kamers op gelijkvloers liggen en voor onze hond direct toegang tot het groot grasperk boden... De dienstverlening verliep vlekkeloos en met groot aanpassingsvermogen. Wat de communicatie met het personeel betreft biedt kennis van de Franse taal wel voordeel. Voor het ontbijt dient een supplement van €10,00 te worden betaald, maar de variëteit en de kwaliteit ervan lonen de moeite. De lokale keuken die in het restaurant wordt bediend oogt en smaakt uitmuntend, zeker samen met een flesje lokale Topinette (een lekkere variëteit van de lokale wijn). Door al de verdiende positieve punten en de top prijs/kwaliteitverhouding verdient deze adres uw verbllllijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logis Le Relais De Pouilly in Pouilly-sur-Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logis Le Relais De Pouilly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.