Camping Vert Auxois

7Goed

Frankrijk, Bourgogne, Pouilly-en-Auxois (Cote d Or)

7Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

11 reviews over Camping Vert Auxois

• 7Fam. Derks06-08-2019

Leuke camping

Een leuke en rustige camping. Onze zoon houdt enorm van vissen en dat was mede de reden dat we deze camping op de terugweg vanuit Spanje hebben gekozen. Zijn 3 dagen gebleven. Vissen kan op het kanaal langs de camping. Veel (kleine) meerval gevangen. Als je van rust en natuur houdt en prima camping. Sanitair is (voor Franse begrippen) goed, maar niet te vergelijken met het uitstekende sanitair op de Spaanse campings. Zwembad is klein maar prima. Restaurant hebben we geen gebruik van gemaakt. Persoonlijk zouden wij hier geen lange tijd willen zijn, beetje saai. Maar voor een paar nachten verder goed. Dame bij de receptie spreekt een beetje Engels.

• 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 2018
    7S Vonk21-09-2018

Heerlijke rustige camping.

Wij wilden hier 1 nachtje blijven op doorreis maar zijn een nachtje extra gebleven. Rustige gezellige camping zonder franjes. S avonds heerlijk stil. Je kunt er wat drinken en een hapje eten op het terrasje. Zwemmen in het zwembad ( niet groot maar lekker om even op te frissen. Grote maar ook behoorlijk kleine plekken. Wij hadden via Acsi een grote plek met stroomaansluiting en waterkraan bij de plaats. Ook hadden we een schitterend uitzicht. Sanitaire wat gedateerd maar wel schoon genoeg. Mensen van de camping vriendelijk en zeer behulpzaam.(spreken eigenlijk bijna geen engels) Pas op : Geen toiletpapier in de wc. Wifi gratis maar alleen in de zithoek bij de receptie. Je kunt er heerlijk langs het kanaal fietsen....echt prachtig en zo goed als vlak. Kortom, wij komen hier als we op weg zijn naar zuid frankrijk zeker nog terug.

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

7brujon25-08-2016

Leuke camping om omgeving te bekijken

We hebben hier twee nachten gestaan met tent, omdat de stadscamping in Dijon al vol was. De snelweg naar Dijon is gratis, payage begint vanaf Pouilly richting Parijs. Camping wordt voor grootste deel gebruikt door passanten (enkele dagen) en fietsers, daardoor gezellig levendig en 's avonds rustig. De plaatsen zijn redelijk ruim (ongeveer de helft met stroom en water). Handig barretje vooraan op de camping voor ontbijt, lunch en warm eten. Vanaf de camping kun je wandelingen maken en zijn ook aantal mooie kastelen (o.a. Chateauneuf) te zien.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7Jack26-10-2015

Huisdieren inbegrepen

Gelegen langs het Canal de Bourgogne. Sanitair ziet er netjes uit. Ruime plekken, drie per veldje, overal kranen en stortplekken voor afvalwater en chem. toiletten. Vuilcontainer op de camping, scheidingsbakken (glas e.d.) bij de ingang, een eind lopen van achter. Langs het kanaal hebben woelmuizen bezit genomen van de overs en ook van de camping. Overal zijn gaten te zien en ze graven behoorlijke kuilen. Als je even stil zit zie je overal tussen het gras koppies tevoorschijn komen. De beestjes doen niets en hebben zelfs niet aan onze groente en fruitvoorraad gezeten die buiten stond. Wie niet van deze kleine knagers houdt kan beter ergens anders heengaan. Ze zitten trouwens overal langs het kanaal. Als laatste spijtig om te vermelden: het personeel is wel erg simpel. Een half uur bezig om een rekening van vier dagen op te maken vonden we wel erg lang , maar misschien kwam dat wel om dat er in de tussentijd ook andere klanten geholpen werden. Erg irritant. Wifi alleen bij de bar.

• 9Margaretha14-06-2015

Uitstekend uitgangspunt voor fietsers.

Rustig gelegen camping, aan de fietsroute langs het Kanaal van Bourgondië. Mooi sanitair. Eigenaresse spreekt goed engels en is erg vriendelijk. Restaurant met schappelijke prijzen en goed eten. Eigen wijn tegen lage prijs. Fietsvriendelijk. Plaatsen niet afgebakend. Plaatsen met elektra zijn bijna allemaal met weinig schaduw. Overige plaatsen met veel schaduw. Vergeet alle eerder geplaatste slechte commentaren, het is nu een prima camping.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 5Jitje16-08-2014

Typische camping..

Na het bekijken van de website had ik me er veel van voorgesteld. Maar niets is minder waar. Wij waren daar 14 dagen geleden, een beetje verwarde dame was bezig het restaurantje schoon te maken. Sprak een beetje Engels. Plaatsen erg onverzorgt, grote kuilen vol met water, het gras stond knap hoog en je kon met moeite door het pad omdat de hagen ook niet gesnoeid waren. Rare veldjes waar je met z'n 3en op moest staan. Alles er scheef, dus maar weer vetrokken. Jammer want de ligging is super aan het canal de Bourgogne.

• 7Harm25-01-2007

Zeer rustige camping, voor trekkers richting Zuid-Frankrijk. Idyllische omgeving. Staanplaatsen zijn erg groot. Sanitair eenvoudig doch verzorgd.

Verzorgd ontbijta 3 EUR is een aanrader!

Prijs-Kwaliteit verhouding is uitstekend.

Anders

1 tip over Camping Vert Auxois

• andre67, 03-11-2011

Ik zou er zeker een langs gaan erg leuk en in de buurt: chateauneuf-en-auxois, lac panthier, lac cercey, beurizot (schattig dorpje, tijd stilgestaan), semur en auxois, dijon (50 km), sombernon (mooie krijtrotsen)

0 vragen over Camping Vert Auxois

• SchaduwplaatsenAanwezig