Weer vandaag26°
8,4

4 reviews over Camping Municipal Les Chanternes in het Nederlands

Het is alsof je in een park campeert

Jan Cunnen
1-7-2017

Twee toeristenplaatsen: Nevers en Charite sur Loire vlak bij dus makkelijk te bezoeken en terug op de camping alle rust en ruimte voor je zelf Zeer mooi ruim en altijd superschoon toiletgebouw. Vriendelijke beheerder. Bakker en supermarkt in dorp en...... Groot zwembad naast de camping. In juli en augustus open en vrij toegankelijk ideaal voor gezinnen met opgroeiende kinderen ook vanwege de ruime speeltoestellen en ruimte daaromheen. In voor en naseizoen DE camping bij Nevers, zonder de drukte .

Gereisd Met partner in juni 2017

Wat een rust

gabgogh
25-8-2011

We waren hier nog nooit, maar komen zeker terug! Prima, vriendelijke ontvangst, mooie ruime plaatsen, bijna geen bezoekers. Ondanks dat de poort van 12 - 14 uur half gesloten is, kun je met een auto (en zelfs met een camper) doorheen. Achter in de camping is een klein speeltuintje, maar het naastgelegen zwembad is de hele dag, ook tussen de middag!, geopend. Eten kun je in het naastgelegen Casino of in het dorp. Van hier uit ben je zo in Nevers en kun je in de buurt allerlei bezienswaardigheden bezoeken. Aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Aug 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed overnachtingscamping

peter van der heiden
15-7-2011

Voor de tweede keer hier overnacht! mooie camping zonder winkel of restaurant. Nadeel is dat je tussen 12.00 en 15.30 uitsluitende lopend de camping op kunt. Het ernaast gelegen zwembad is alleen in juli en augustus geopend, ondanks een temo eratuur van 30 gr C.

Gereisd Met partner in juni 2011

Hele goede doortrekkers camping.

peter van der Heiden
29-6-2010

Hele goede doortrekkerscamping als alternatief voor moulins. Hele ruime plaatsen! Superschoon sanitair. In het voorseizoen is weliswaar het toegangshek half open van 14.00 tot 15.30. Je plek kan gezocht worden, maar toegang met de caravan is niet mogelijk. Vertrek kan vanaf 's morgens 07.00.

Gereisd Met partner in juni 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Chanternes in Pougues Les Eaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Chanternes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.