Reviews over Pougues Les Eaux

Het is alsof je in een park campeert

Jan Cunnen,
    1-7-2017

Twee toeristenplaatsen: Nevers en Charite sur Loire vlak bij dus makkelijk te bezoeken en terug op de camping alle rust en ruimte voor je zelf

Zeer mooi ruim en altijd superschoon toiletgebouw. Vriendelijke beheerder.

Bakker en supermarkt in dorp en......

Groot zwembad naast de camping. In juli en augustus open en vrij toegankelijk ideaal voor gezinnen met opgroeiende kinderen ook vanwege de ruime speeltoestellen en ruimte daaromheen.

In voor en naseizoen DE camping bij Nevers, zonder de drukte .

Wat een rust

gabgogh,
    25-8-2011

We waren hier nog nooit, maar komen zeker terug! Prima, vriendelijke ontvangst, mooie ruime plaatsen, bijna geen bezoekers.

Ondanks dat de poort van 12 - 14 uur half gesloten is, kun je met een auto (en zelfs met een camper) doorheen.

Achter in de camping is een klein speeltuintje, maar het naastgelegen zwembad is de hele dag, ook tussen de middag!, geopend.

Eten kun je in het naastgelegen Casino of in het dorp.

Van hier uit ben je zo in Nevers en kun je in de buurt allerlei bezienswaardigheden bezoeken.

Aanrader.

Rustig gelegen

etienne,
    26-5-2011

Een beetje vergane glorie, maar een goed etappenhotel op een "boogscheut" van Nevers.

's Nachts volledig gesloten.

Hele goede doortrekkers camping.

peter van der Heiden,
    29-6-2010

Hele goede doortrekkerscamping als alternatief voor moulins. Hele ruime plaatsen! Superschoon sanitair. In het voorseizoen is weliswaar het toegangshek half open van 14.00 tot 15.30. Je plek kan gezocht worden, maar toegang met de caravan is niet mogelijk. Vertrek kan vanaf 's morgens 07.00.

Pougues Les Eaux scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews