Kleine hotelsWeer vandaag28°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Au Soleil d'Or voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Au Soleil d'Or in het Nederlands

Betaalbare kwaliteit in een sympathiek kader

Piet
26-7-2010

Dit hotel wordt momenteel uitgebaat door jonge mensen. De kamers, eten en service zijn goed. Een parking voor de deur en gratis wifi (code te vragen aan de bar) zijn een meerwaarde. (De sauna hebben we niet geprobeerd). Er staat ook een computer met internettoegang. Pontaubert is een rustig dorpje op de weg tussen Avalon en Vézelay. Dit hotel is perfect als tussenstop (vb. wielertoeristen) maar ook om een paar dagen te verblijven. Wij verbleven er als groep (18 deelnemers, gezinnen met kinderen) en hebben het avondeten in een aparte ruimte kunnen nuttigen. Ontbijt in buffetvorm is zeer volledig en wordt vlug aangevuld. Het avondeten in half pension bestaat uit drie gangen. Momenteel werkt men aan de renovatie van het hotel. De kamers zijn reeds aangepakt. De bar werd laatst aangepakt. Er is echter nog veel werk uit te voeren. (O.a. een vochtprobleem). Zeker een aanrader... al was het maar om deze jonge mensen de kans te geven iets moois uit te bouwen!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

• Adres46 Route De Vezelay 89200(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Au Soleil d'Or in Pontaubert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Au Soleil d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.