Bed and Breakfast La Petite Bourgogne

BedAndBreakfastWeer vandaag23°16°
Bed and Breakfast La Petite Bourgogne
9,5

1 review over Bed and Breakfast La Petite Bourgogne in het Nederlands

Gezellige en gastvrije chambre d hotes

M.L. Hessels
24-9-2016

Middenin het oude dorpje Poil gelegen chambre d hotes met heerlijke kamers en nergens anders zo n uitgebreid ontbijt. Fantastische uitvalsbasis voor mooie wandel en fietstochten. Voor ieder wat wils, vrij vlakke stukken en voor de meer geoefende wandelaar en fietser ook uitdagende klimmetjes. In de diverse dorpjes gelegenheid voor koffie, lunch en diner! Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en uitnodigend. Zij spreken goed Frans, Duits en Engels. Alle lof voor Andrea en Joost. M. Hessels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Petite Bourgogne in Poil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Petite Bourgogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Petite Bourgogne scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.