Bed and Breakfast Chateau de Villette

Bed and Breakfast Chateau de Villette

8.2Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Poil

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Villette voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

13 reviews over Bed and Breakfast Chateau de Villette

• 2018
    8b van de zwaag15-08-2018

hele geweldige romantische plek

dit kasteel overtroef onze verwachtingen.we dachten echt waar zijn we beland maar naar gelang we aan de kamer wenden kreeg mij hart gevoel er voor en is het tot nu toe de romantische nacht en dag geworden van alle hotels die wij hebben gehad en dat waren er best veel.het eten was echt zoals het vroeger was maar geweldig een ervaring op zich ,de kamer was oud het bed was zeer goed maar alles viel op zn plek om een geweldig weekend daar te beleven incl de tuinen. we gingen even terug in de tijd :-)

Gereisd met partner in mei 2015

• Oude reviews

9Tito27-06-2017

Geweldig leuk verblijf

Gastvrije ontvangst, prachtige omgeving en heerlijk gegeten. De gastheer heeft uitstekende wijnen uit de Bourgogne en de gastvrouw is een goede kok. Een aanrader

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Gaublomme leen27-08-2013

Uniek kasteel, uitstekende gastvrijheid

prachtige oprijlaan met mooi zicht op chateau. zeer vriendelijk en warm onthaald! Wij kozen escargot. Het huisje was ruim, mooi aangekleed, maar het ontbrak hem aan netheid, muf, spinnenkoppen, vuile keukenkasten,wastafel had geen afsluitdop.Alles is met zo authentiek mogelijke materialen ingericht, heel stijlvol maar niet praktisch, douche was in een oud bad, hoge instap,onder de douche voelde je plastic of koud kraanwerk bij elke beweging, onmogelijk om geen water te morsen. luxe matrassen, zacht, soms indruk van een kuil.We hebben enorm genoten van de gastvrijheid en ontbijt,heel sympathieke mensen ontmoet.De restaurants zijn echte aanraders, couchon ventru,petit auberge,heerlijk, de table d hote was tot in de puntjes verzorgd! Ideaal voor kort verblijf of tussenstop om te genieten van de charme van een kasteel. Leuk voor kinderen zijn de variatie aan dieren op het domein en de boomhut. Minpuntje is dat zwembad na de middag een tijdje niet toegankelijk is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9cstork20-11-2011

mooi gelegen, prachtige kamers, goede ontvangst

een typische "chambre d'hotes". je blijft bij de eigenaren in hun (luxueuze) huis en wordt dusdanig zeer warm ontvangen. Het huisje "escargot": één slaapkamer, zitkamer met haard en badkamer met antieke badkuip vonden wij ruime en mooi.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8KBO04-08-2011

Romantische rust!

Romantisch chateau met luxe interieur [antiek, bad, bed, tafellinnen, bestek, boeken etc]. Boek lezen. Diner in dinerzaal of op terras. Sfeer van betoverende rust af en toe "verstoord" door roedel fazanten, eenden, duiven, labradors, veldmuizen, ree, vos of de 4jarige kasteeljonkvrouwe. Veilig. Sinds 1 juli 2011 heeft men in bijgebouw appartement/huisje [gerealiseerd, ideaal voor langer verblijf. Appartement heeft 1 slaapkamer, kind in hoek van [grote] woonkamer. Beaune en wijndorpen op 60 km [over provinciale weg]. Dik uur rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6Mimi28-07-2011

enigszins ontgoochelend

Charmant en rustig gelegen kasteel . Kamer en vooral badkamer voldeden niet aan onze verwachtingen en waren zelfs niet heel netjes. Logies en maaltijden waren te duur voor de geboden kwaliteit. Op de webside wordt alles toch veel mooier voorgesteld dan het is.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Danielle18-03-2011

Een sprookje!

Zeer stijlvolle kamers en fantastische ligging. In de ochtend zeer uitgebreid ontbijt met fijne service. Eigenaren zijn duidelijk mensen die hun gasten een optimale ervaring willen bieden. Zeer gastvrij.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9cees tork22-08-2009

prachtig gelegen, adembenemende plek

goede ontvangst, uitstekend eten, lekkere wijnen de gastvrijheid was uitmuntend. Waarschijnlijk wat minder geschikt voor mensen die met kinderen de hele dag aan het zwembad willen liggen of zlef eten mee willen brengen (geen lunch op het chateau en "table d'hotes" is maar twee keer per week). wel een aantal uitstekenede en leuke restarantjes inde buurt.

Gereisd met partner in juli 2009

• 5Thijs Verheijen21-08-2009

Slechte prijs kwaliteitverhouding

Alles bij elkaar is het niet zo goed bevallen... Toen we aankwamen werd in eerste instantie gevraagd of we hulp konden gebruiken met onze spullen ( 2 verdiepingen hoog 5 keer op en neer lopen). Vervolgens werd dit aanbod meteen weer ingetrokken. Vreemd. Op de vraag van mijn vriendin of ze nog een extra glaasje jus d'orange mocht bij het ontbijt werd haar duidelijk gemaakt dat dat toch echt niet de bedoeling was (we hadden er desnoods extra voor betaald). Het eten is zeker niet slecht, maar 48 euro(!). Dan mag je wat verwachten naar mijn mening en dat werd niet waar gemaakt. Bij het afrekenen werd ons nog gevraagd of we van de tweede kamer gebruik hadden gemaakt (waarvan de gastvrouw van tevoren had gezegd dat we daar gewoon gebruik van konden maken (we hebben onze baby van 5 maanden daar gelegd)). Zij wilde hier eigenlijk achteraf kosten voor berekenen. Vreemd verhaal. Zo waren er nog wat dingetjes waar we niet zo tevreden over waren. + punten: rust, zwembad, uitzicht, domein

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9la Porte08-08-2008

Adres om vaak naar terug te gaan...

Prachtig gelegen en goed verstopt, maar met de routebeschrijving probleemloos en snel te vinden. Eigenaren Coen en Catharine zijn zeer gastvrij en hebben alle aandacht voor hun gasten, ook voor kinderen. Prachtige kamers, zeer verzorgd. Heerljk gegeten met prachtige wijn, waar de gastheer met erg veel enthousiasme over vertelt. Vergeleken met andere locaties in de regio is dit een enorme aanrader. Mooier en plezieriger is moeilijk te vinden. Beste herinneringen, wij komen zeker terug.

Gereisd met familie in mei 2008

Bed and Breakfast Chateau de Villette info