We hebben een aantal aanbieders voor Poil voor je op een rij gezet:

Reviews over Poil

hele geweldige romantische plek

b van de zwaag,
    15-8-2018

dit kasteel overtroef onze verwachtingen.we dachten echt waar zijn we beland maar naar gelang we aan de kamer wenden kreeg mij hart gevoel er voor en is het tot nu toe de romantische nacht en dag geworden van alle hotels die wij hebben gehad en dat waren er best veel.het eten was echt zoals het vroeger was maar geweldig een ervaring op zich ,de kamer was oud het bed was zeer goed maar alles viel op zn plek om een geweldig weekend daar te beleven incl de tuinen. we gingen even terug in de tijd :-)

Gereisd met partner in mei 2015

Geweldig leuk verblijf

Tito,
    27-6-2017

Gastvrije ontvangst, prachtige omgeving en heerlijk gegeten. De gastheer heeft uitstekende wijnen uit de Bourgogne en de gastvrouw is een goede kok. Een aanrader

Gereisd met partner in januari 2016

Gezellige en gastvrije chambre d hotes

M.L. Hessels,
    24-9-2016

Middenin het oude dorpje Poil gelegen chambre d hotes met heerlijke kamers en nergens anders zo n uitgebreid ontbijt. Fantastische uitvalsbasis voor mooie wandel en fietstochten. Voor ieder wat wils, vrij vlakke stukken en voor de meer geoefende wandelaar en fietser ook uitdagende klimmetjes. In de diverse dorpjes gelegenheid voor koffie, lunch en diner! Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en uitnodigend. Zij spreken goed Frans, Duits en Engels. Alle lof voor Andrea en Joost. M. Hessels

Gereisd met partner in september 2016

Uniek kasteel, uitstekende gastvrijheid

Gaublomme leen,
    27-8-2013

prachtige oprijlaan met mooi zicht op chateau. zeer vriendelijk en warm onthaald! Wij kozen escargot. Het huisje was ruim, mooi aangekleed, maar het ontbrak hem aan netheid, muf, spinnenkoppen, vuile keukenkasten,wastafel had geen afsluitdop.Alles is met zo authentiek mogelijke materialen ingericht, heel stijlvol maar niet praktisch, douche was in een oud bad, hoge instap,onder de douche voelde je plastic of koud kraanwerk bij elke beweging, onmogelijk om geen water te morsen. luxe matrassen, zacht, soms indruk van een kuil.We hebben enorm genoten van de gastvrijheid en ontbijt,heel sympathieke mensen ontmoet.De restaurants zijn echte aanraders, couchon ventru,petit auberge,heerlijk, de table d hote was tot in de puntjes verzorgd! Ideaal voor kort verblijf of tussenstop om te genieten van de charme van een kasteel. Leuk voor kinderen zijn de variatie aan dieren op het domein en de boomhut. Minpuntje is dat zwembad na de middag een tijdje niet toegankelijk is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

mooi gelegen, prachtige kamers, goede ontvangst

cstork,
    20-11-2011

een typische "chambre d'hotes". je blijft bij de eigenaren in hun (luxueuze) huis en wordt dusdanig zeer warm ontvangen. Het huisje "escargot": één slaapkamer, zitkamer met haard en badkamer met antieke badkuip vonden wij ruime en mooi.

Gereisd met partner in januari 2011