1.057

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Zoals gezegd: Leven als God in Frankrijk

Bram Martens,
    10-12-2018

Op deze plek wacht je een warm welkom. Luc en Ann hebben kennelijk gastvrijheid in hun genen. Daarbij kookt Ann de sterren van de hemel. Als er een plek is waar leven als God in Frankrijk bewaarheid wordt is het hier wel. Doen!!

Ontspanning en rust op toplocatie.

Leen De Busscher,
    10-12-2018

Grote herenhoeve met zicht op grote tuin en wijnranken.Gemoedelijke huiselijke sfeer.

Top ontbijt

Voor herhaling vatbaar :-)

Tony en Dorine,
    7-12-2018

Supervakantie gehad in Domaine de la Gagère. Prachtig uitzicht over de vallei vanuit onze chalet. In de chalet alles aanwezig wat we nodig hadden. Zelfs een vliegenmepper. Goede bedden met een prachtig uitzicht vanuit de slaapkamer ook over de vallei. Heerlijk wakker worden zo.

De wandeling met Thom rond het domein met alle nodige uitleg was ook een dik pluspunt.

Op onze laatste avond was het afscheidsfeest van Thom en Betty. Lekker gegeten en zo hebben we ook kennis kunnen maken met de nieuwe eigenaars Tim en Floor. Hun dochter bewees dat ze prachtig dwarsfluit kan spelen. Dit hadden we in de namiddag al gehoord, omdat ze aan het oefenen was net naast onze chalet.

Toen we de dag van vertrek door omstandigheden niet direct om 10 uur konden vertrekken, werd dit prima opgevangen. Dank daarvoor

Enige minpuntje vond ik de smalle weg er naartoe, maar daar kunnen de eigenaars niet veel aan doen vrees ik. 1 ding is zeker: terugkomen doen we!

Een echte aanrader

Ciska Van den Bossche,
    3-12-2018

De gastheer en gastvrouw zijn gewoon top

Anne,
    3-12-2018

Wederom ontzettend in de watten gelegd door Ann en Luc, nu alweer geboekt voor volgend haar