Reviews over Perrigny-lès-Dijon

goed hotel

reinout,
    4-12-2017

Hotel wel prima, ontbijtbuffet goed verzorgd. Ligging vlakbij de snelweg, ideaal als je op doorreis bent

Prima hotel als je op doorreis bent!

Gezin uit Utrecht,
    22-8-2016

3persoons kamer hebben een bad: heerlijk als je uren in de auto hebt gezeten!!!!

Restaurant vonden wij vrij prijzig en beperkte keuze, wij zijn uitgeweken naar de Buffalo Grill (aanrader!

Ligging een 7, want vanaf de snelweg makkelijk te bereiken. Industrie/bedrijventerrein, maar dat is als je op doorreis bent niet erg.

Prima hotel

Gerda en Harrie,
    16-11-2012

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Op doorreis dit hotel aangedaan.

De kamers zijn netjes en schoon.

Het ontbijt was voortreffelijk.

Oké als slaapplek voor op doortocht.

clib37,
    7-8-2011

De kamers zijn nog in de 'oude Ibis-stijl', en dus nogal gedateerd.

Naast het hotel is een winkelcentrum met een buffetrestaurant waar je voor een redelijke prijs goed kunt eten.

prima

inge,
    12-7-2010

Goede hotel voor als je een overnachting wilt als je op doorreis bent. de kamer en badkamer waren redelijk groot en alles was netjes en schoon.

Onbijt was prima en in de buurt was eetgelegenheden.

Ligging was op een paar minuutjes rijden van de snelweg, dus voor ons erg goed.