Pernand-Vergelesses

We hebben een aantal aanbieders voor Pernand-Vergelesses voor je op een rij gezet:

Reviews over Pernand-Vergelesses

oase van rust

evertjansma,
    15-9-2012

La maison de la Berthe, chambre d'hôte in Pernand-Verglesses bij Beaune, ligt midden in het dorpje en buiten de kerk is het het enige huis met het typisch Bourgondische dak met gekleurde dakpannen in patronen. Er is een prachtig uitzicht over de wijnvelden vanuit de grote tuin, ook op die waar de druiven voor de twee grand cru wijnen Corton en Corton Charlemagne verbouwd worden.

Er is maar één kamer maar die bestaat uit een woonkamer met kitchenette en koelkast, boven een ruime slaapkamer, kantoortje en badkamer, en helemaal boven zelfs nog een kamer met twee extra bedden. De prijs voor 2 ersonen: 60 euro per nacht inclusief ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2012
Pernand-Vergelesses scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews