Camping De Mambré

39 reviews over Camping De Mambré

• 2019
    9lyda van de graaf07-07-2019

Geweldig

Een mooie, parkachtige camping aan de rand van van Paray le Monial, een leuk plaatsje met een prachtige cathedraal, veel restaurantjes en terrasjes. De Nederlandse eigenaar is een vriendelijke, humorvolle man die de hele dag keihard werkt om het iedereen naar de zin te maken. Dat is goed te zien. De camping ligt er prachtig bij, het sanitair is schoon en het, kleine, zwembad is heerlijk.
    Stefan heeft altijd tijd voor een praatje en kan je alles vertellen over de omgeving. Op vraag print hij fietsroutes voor je uit. In juni was het er heerlijk rustig. Je mag zelf je plek uitzoeken, en je krijgt advies welke plek het beste is voor wat je wilt ( schaduw, ontvangst voor schotel) Kortom een topcamping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Hans & Tineke Schulten19-08-2018

geweldig!!

prima camping met ruime kampeerplaatsen, veel schaduw, zwembad, schoon sanitair en ideale uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Fam. Hendriks10-12-2017

fantastisch mooi vriendelijk prijs kwaliteit oke

Hallo wij waren hier in julli 2017 Eigenaar zeer vriendelijk en zeer behulpzaam ook de dochter "" Mochten zelf een plaats uitzoeken hij gaf meteen aan daar komt de zon op dus als je dat fijn vond om in ochtend lekker te Ontbijten ook was hij behulpzaam voor fiets routes die hij ondanks zijn drukke werkzaamhede meteen uit printe Stond altijd klaar voor vragen en of een gezellig praatje Eigenaar verdiend een pluim Omgeving mooi om te fietsen zeer goede fietspaden zowel land inwaarts als langs kanaal auto vrij Fietsen op de d wegen ook zeer mooi weinig auto verkeer Zeker een aan rader

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Harry01-09-2017

Prima camping, grote plaatsen, veel schaduw

We hebben 3 nachten op deze camping gestaan. Bij aankomst moesten we even wachten op de eigenaar, konden alvast een plaats zoeken. De eigenaar doet veel zelf, is een energieke man die zich niet gek laat maken. Hij heeft voor iedereen tijd en voor ons op verzoek een paar mooie fietsroutes uitgeprint. Het zwembad is top en de eigenaar ververst regelmatig een deel van het water. In de warme tijd (+33 graden) dat wij er waren was het na een dag fietsen heerlijk om af te kolen in het zwembad. Het sanitair is basic maar goed. Het barretje en de broodservice maken het geheel compleet. Een aanrader wat ons betreft.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6dorientje4010-08-2017

Ideaal voor 1 nacht!

1 nacht op deze camping gestaan. Kregen grote plaats aangewezen, deze was prima! Speeltuin en zwembad ook dik in orde. Maar sanitair vonden wij onder de maat. Was ook niet zo zuiver en erg gedateerd. Camping oogt wat rommelig, overal ligt wel iets. Hebben alleen eigenaar gezien, geen personeel kan me voorstellen dat het voor hem veel is om alleen bij te houden. Verder prima camping met goede ligging, vlakbij autobaan. Ideaal voor 1 nacht maar langer zou ik hier niet willen staan!!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9B. Schilder30-07-2017

Leuke camping met schaduw en zonnige plekken

Het is een kind en hond vriendelijke camping, waar we 2,5 week zijn geweest. Het resaurant was niet open in het voorseizoen. Een klein schoon zwembad en een leuke speelplek met huisjes voor de kleine gasten. Rustige camping voor alle kampeerders behalve dubbel asser caravans.

Gereisd in juli 2017

• 9De Bekker14-09-2016

Fijne camping met mooie,grote plaatsen.

Het is daar goed toeven.Stefan,de Hollandse eigenaar is erg behulpzaam en zeer klantvriendelijk.We zouden er een nachtje blijven.Het zijn er vijf geworden.Sanitair wat verouderd,maar werd zeer goed schoon gehouden.Winkels zoals Aldi en Lidl op zeer korte afstand.Zwembad mag dan wel niet groot zijn,maar is heerlijk schoon.In de buurt is er niet veel te doen maar wij hebben die vijf dagen 36 graden gehad,dus weinig behoefte, om weg te gaan.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Frans Beiien03-09-2016

Vriendeljk, hulpvaardig, wifi goede ontvangst.

De camping ligt in en vriendelijk stadje. Vlak bij het canal du centre. Ondanks de warmte 32 graden prima uit te houden door de vele prachtige bomen die voor de nodige schaduw zorgen. Ook plaatsen met veel zon. Zelf uitzoeken ruime plaatsen. Sanitair in drie verschillende gebouwtjes wordt prima schoon gehouden. Campingbaas is zeer vriendelijk en behulpzaam. Gratis wifi werkt uitstekend. Bij de receptie is een leaflet met verschillende fietsroutes verkrijgbaar. We wilden hier kort verblijven maar mede door het goede weer zijn we hier veel langer gebleven en hebben genoten van de rust. Geen vliegtuigen,autosnelweg, treinen en andere geluidsoverlast. Heerlijk tot rust gekomen.

Gereisd in augustus 2016

• 8L.J. Mersie19-08-2016

Prima camping met Nederlandse eigenaar

Mooie camping, goed sanitair, mooi zwembadje. Goede eigenaar die van alles vertelt waar je wat aan hebt. Gratis Wifi. Gratis vriezer. Ruime plekken. Paray en omgeving: de moeite waard: fietsen mee!

Klein minpuntje: ligt in de nabijheid van een weg en daarom veel "één-nachters"

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Campanula27-07-2016

Ruime plaatsen

Op zich een mooie camping. Ruime plaatsen, gescheiden door een houten balk. Weinig tot geen privacy. Groot aantal donkere plaatsen onder hoge bomen en een paar lichte zonnige plaatsen, mooie grasmat!Keurig bijgehouden. De plaatsen liggen rondom 3 toiletgebouwen, zodat niemand ver hoeft te lopen.Groot pluspunt! Gedateerde schone toiletgebouwen, met goed warm douchewater, dat wel met indrukken knop eerst een spuit koud water gaf.. Aardige eigenaar. Camping zelf ligt goed bereikbaar, maar niet mooi, aan drukke weg, verkeer goed hoorbaar op de camping. Aan de rand van Paray le Monial, te voet of met fiets naar stadje. Fietspad langs kanaal. De bedoeling was wat langer te blijven, maar het bleek meer een doortrekcamping te zijn, voor trekkers vv Spanje. Elke avond stroomt het vol (ook voorseizoen!!) en 's morgens het geklap van autodeuren en startende auto's. En voor 1 of 2 nachten kijken mensen niet hoe ze de caravan wegzetten, als ze maar staan. Met buren hoef je dan geen rekening te houden. Misschien een optie aan de eigenaar...Reserveer een gedeelte van de camping voor kampeerders die langer dan 2 nachten willen blijven, en niet graag tussen doortrekkers staan..Op veel doortrekcampings zie je dat al. Voor doortrekkers prima camping! Gratis wifi op de plaats. De meeste Mobile homes staan dicht tegen elkaar. Zwembad klein, maar ziet er goed uit. Paden om met caravan door te rijden zijn smal door hoge heggen/struiken met soms afhangende takken. Inderdaad veel muggen.Maar dat was bij ons meer tegen de avond, niet overdag. Landinwaarts is het erg mooi. Prachtige autorit gemaakt.bv naar La Clayette met prachtig kasteel,en la butte de Suin..

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016