Paray Le Monial

We hebben een aantal aanbieders voor Paray Le Monial voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Paray Le Monial voor je op een rij gezet:

Reviews over Paray Le Monial

Prima plek voor een dag of vijf

L.J. Mersie
    19-8-2016

Lees je in voordat je hierheen komt en zoek fietstochten op: Paray, Cluny, Taizé... allemaal plaatsen met veel historie en mooi om te zien. De Voie Vertes in deze omgeving moet je fietsen! De fiets mag gratis met de trein mee. De routekaartjes kun je gratis bij de Tourist Information halen.

fraai stadje

Pierre Beelen
    5-7-2013

Paray is een bedevaartsoord (H.Hart van Jezus). Heel het stadje is daarop ingericht (gastverblijven, huis vd pelgrims, etc) veel kerken etc. Heel mooie oever met veel bloemen. Kerken en kapellen,ook voor niet gelovigen, . Wandelroutes etc bij VVV.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Paray Le Monial scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews