Camping Le Lac

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

3 reviews over Camping Le Lac in het Nederlands

Het was erg warm tijdens ons verblijf (4 nachten): boven 30 graden maar het meertje was heerlijk om te zwemmen en het boompje op onze plek bood net genoeg schaduw. Het zandstrand viel tegen, het is nogal grof zand en je kunt er niet mee bouwen. De speeltuin is voor kleine kinderen, jonger dan 7. Veel gasten volgen de fietsroute en overnachten alleen in hun trekkerstentje en ook andere gasten bleven nog korter dan wij. Nauwelijks nederlandse kinderen gezien. We misten daardoor het contact met andere campinggasten. De eigenaresse was niet zo aardig, de man juist wel. De eetgelegenheid was een tent voor de camping, nogal smoezelig. Sanitair was fijn, zelfs gratis wasmachine. Brood bij de receptie te bestellen, behalve maandag. Lekker rustig met mooi uitzicht op het meertje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Zeer fijne camping

fam weststrate
1-8-2012

In de zomer van 2011 verbleven we 3 weken op deze camping. De camping ligt aan een leuk meertje waar je kunt zwemmen, watersporten of vissen. De kinderen hebben zich er heerlijk vermaakt. Speeltuintje is wel wat oud. De eigenaars zijn de vriendelijkste/behulpzaamste die ik me voor kan stellen. Voor hen ben je geen klant, maar een persoonlijke gast. VVV is dus niet nodig, er is genoeg te doen in de (wijde) omgeving, en zij weten het allemaal! De standplaatsen zijn netjes en groot genoeg. Elk gescheiden door een heg met wat privacy. Het sanitair is voor franse begrippen perfect. Recent en steeds schoon. Douchen en wassen/drogen is er gratis. Ook het nachttarief is erg laag. Enige nadeel is dat goede eetgelegenheden een stukje rijden zijn. Voordeel is dat de camping niet bevolkt wordt door doortrekkende/luidruchtige gasten; 's avonds is het er ook stil. De kraam die voor de camping ingang staat is vrij duur. We hebben er een geweldige tijd gehad en kunnen iedereen deze camping aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Eenvoudige camping aan meertje

Pauline
24-7-2009

In 2004 waren wij op deze kleine, rustige camping aan een meer met strandje in de Bourgonge. Destijds nog geen blokhutten.

Geschikt voor families met kleine kinderen; er is weinig te doen op de camping en in de directe omgeving. Met de auto is er wel veel te zien in de Bourgogne.

Sanitair is opvallend mooi en schoon. Eigenaren vriendelijk, geven veel tips.

Prijs/ kwaliteitsverhouding goed; de tarieven waren destijds verbazend laag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac in Palinges (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.