Camping Le Lac

Weer vandaag15°-2°
Camping Le Lac
7,7

4 reviews over Camping Le Lac in het Nederlands

De volgende keer even iets anders...

Van Gessel
1-8-2013

Uitgebluste camping. Eigenaren hadden er duidelijk geen zin meer in. Sanitair was nog aardig maar verder biedt de camping niets.

De camping-eigenaresse heeft duidelijk een hekel aan haar klanten gekregen. Vriendelijkheid was ver te zoeken. De camping ligt in de omgeving van een meertje maar biedt zelf geen zwemfaciliteiten.

Het meertje is vanaf de camping moeilijk toegankelijk. Bovendien bepaald de campingmevrouw zelf hoe ze de prijzen berekend. Slechte smaak aan deze camping overgehouden.

Gereisd met partner in januari 2013

Super-camping

Adrie en Harrie Bruijns
26-9-2011

Een hele fijne camping,behulpzame beheerders,superschoon sanitair,heerlijke fietsomgeving,op afstand mooie steden om te bezoeken,rust en ruimte.

Gereisd met partner in september 2011

Niet voor in het voorjaar

r. rijfkogel
1-5-2011

We zijn hier in april 2011 met de camper geweest. Hoofd sanitair was nog niet open. Wel twee alternatieve gecombineerde douche en toileten. Dit was enigszins onpraktisch en bij het douchen liep het water over de drempel.

Verder had de eigenaar "eigen" ACSI regels. De korting kregen we pas bij twee nachten. We moesten het bonnetje maar bewaren voor de volgende keer. Niet dus!!!!

Gereisd met partner in april 2011

perfecte camping

patrick
3-9-2010

Nette camping. Centraal gelegen in de Bourgogne. Eigenaar van de camping is erg behulpzaam. Wil je met alles helpen. (vragen over de omgeving maar ook praktisch) Sanitair is perfect. Wordt enkele malen per dag schoongemaakt. Warm water, wc papier en zelfs de wasmachine is incl.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac in Palinges (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.