Camping Le Lac ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door M

Fijn meertje maar we misten speelkameraadjes

M,
14-8-2013

Het was erg warm tijdens ons verblijf (4 nachten): boven 30 graden maar het meertje was heerlijk om te zwemmen en het boompje op onze plek bood net genoeg schaduw. Het zandstrand viel tegen, het is nogal grof zand en je kunt er niet mee bouwen. De speeltuin is voor kleine kinderen, jonger dan 7. Veel gasten volgen de fietsroute en overnachten alleen in hun trekkerstentje en ook andere gasten bleven nog korter dan wij. Nauwelijks nederlandse kinderen gezien. We misten daardoor het contact met andere campinggasten. De eigenaresse was niet zo aardig, de man juist wel. De eetgelegenheid was een tent voor de camping, nogal smoezelig. Sanitair was fijn, zelfs gratis wasmachine. Brood bij de receptie te bestellen, behalve maandag. Lekker rustig met mooi uitzicht op het meertje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013