Camping Le Lac ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door fam weststrate

Zeer fijne camping

fam weststrate,
1-8-2012

In de zomer van 2011 verbleven we 3 weken op deze camping. De camping ligt aan een leuk meertje waar je kunt zwemmen, watersporten of vissen. De kinderen hebben zich er heerlijk vermaakt. Speeltuintje is wel wat oud. De eigenaars zijn de vriendelijkste/behulpzaamste die ik me voor kan stellen. Voor hen ben je geen klant, maar een persoonlijke gast. VVV is dus niet nodig, er is genoeg te doen in de (wijde) omgeving, en zij weten het allemaal! De standplaatsen zijn netjes en groot genoeg. Elk gescheiden door een heg met wat privacy. Het sanitair is voor franse begrippen perfect. Recent en steeds schoon. Douchen en wassen/drogen is er gratis. Ook het nachttarief is erg laag. Enige nadeel is dat goede eetgelegenheden een stukje rijden zijn. Voordeel is dat de camping niet bevolkt wordt door doortrekkende/luidruchtige gasten; 's avonds is het er ook stil. De kraam die voor de camping ingang staat is vrij duur. We hebben er een geweldige tijd gehad en kunnen iedereen deze camping aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011