Appartement Cloudeau

Appartement
Appartement Cloudeau
8,6

29 reviews over Appartement Cloudeau in het Nederlands

Opvallende stilte, rust en prachtig uitzicht

Familie Lamers
19-9-2017

Cloudeau ligt in een prachtige omgeving, waar het behalve de geluiden van de natuur, nog echt stil is. Dat zijn we in Nederland niet meer gewend!

Anders dan je misschien zou verwachten in de Bourgogne, is er in de directe omgeving geen wijnbouw, maar veeteelt (de beroemde Charolais koeien). Hierdoor is de omgeving natuurlijk, met veel weilanden en bossages. Prachtig om te wandelen!

De gite is praktisch ingericht, met een ruime slaapkamer met een goed bed en ruime badkamer met goede douche. Als je met meer dan twee personen bent dan moet je er wel rekening mee houden dat personen op een tussenverdieping moeten slapen, waar je doorheen moet als je naar de grote slaapkamer gaat. In ons geval ging dat overigens prima. Ons terras had een pergola waardoor je ook heerlijk in de schaduw kon zitten (en barbecueën!). De eigenaren Peter en Joke zijn zeer gastvrij en behulpzaam, en laten je je gang gaan. Zwembad is niet zo groot, maar heerlijk om op een warme dag een duik in te nemen, met prachtig uitzicht op de omgeving. Ook erg leuk is de jeu de boules baan. Kortom: een aanrader voor rustzoekers!

Wij verbleven begin september in gite Luna/Eveline. Een mooi knus appartement met prima keuken, 2p slaapkamer en badkamer. Het uitzicht en de omgeving zijn prachtig. Je gaat hierheen voor je rust, mooi uitzicht, wandelen/fietsen (heuvels) en leuke marktjes (vide grenier)

Vriendelijke behulpzame eigenaren die je met rust laten. Ook gasten in andere gite heb je geen last van.

Ons zoontje sliep op een soort tussenkamer, wat voor oudere mogelijk wat minder praktisch is, omdat je door die ruimte naar de grote slaapkamer gaat en naar de badkamer. Er ontbreekt een grote woonkamer. Beneden is een keukentafel en een 2p zitje en boven op de vide is een 2p bank en tv/dvd. Niet erg als het buiten mooi weer tot laat, maar dat lukt vanaf september niet altijd..

WiFi en telefoonbereik zijn slecht. Maar daardoor kom je wel echt tot rust!

Tips met kids:

Varkensboerderij (10 min, gratis)

Mega pretpark+dierentuin Le Pal in Saint-Pourcain-sur-Besbre (1u)

Pretpark parc des combes, Le Creusot (1u)

Geweldige plek, lieve eigenaren en prima gîte.

Marion en Jan
10-9-2017

Schitterend landschap, heerlijk stil, prachtige wandelingen( oa vanaf de tuin).

Joke en Peter ( de eigenaren) zijn hele aardige en gastvrije mensen.

Het zwembad is erg lekker ( vooral na een mooie lange wandeling).

Het bed is lekker groot en van goede kwaliteit.

De gîte is knus en schoon en met een goede basisuitrusting.

Hier is rust! Je hoort alleen de uilen ( s'avonds), de koeien, misschien een hond of een ezel.

Wij hebben een heel relaxte week gehad en erg genoten.

Oase van rust

Lars, Irian en Gabriël Goertzen en Yvonne en Ger Quaedvlieg
19-8-2017

De gite van Peter en Joke ligt in het mooi glooiende landschap van de Bourgogne. Als rust en eenvoud is wat je zoekt met toch de mogelijkheid tot een frisse duik in het zwembad ben je hier aan het goede adres.

Peter en Joke zijn zeer gastvrij en het is lastig om niet ook persoonlijk een klik te krijgen. Ons zoontje van een kleine drie maandjes oud had de pech om een paar dagen in het ziekenhuis te liggen. Niets was teveel gevraagd en alle hulp werd geboden.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad! Zeker aan aanrader!

Zeer aanbevolen voor rustzoekers en wandelaars.

Leen van der Klis
7-8-2017

Schone, goed uitgeruste gîte. Grote slaapkamer met goede bedden, ruime badkamer. Slapen op de vide was lastig ivm de lichtinval. Heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht. Welkome ontvangst. Peter en Joke dringen zich niet op, maar zijn altijd bereid te helpen.

Voor fietsen vanuit de gîte moet je wel geoefend zijn. Ons gezin was dat dus niet. Prima wandelmogelijkheden. Charolles en La Cayette zijn op ca. 12 km de dichtstbijzijnde dorpen, waar wat gebeurt.

Genieten!

Dirk en Liset van Kampen
14-6-2017

Fantastisch uitzicht, sfeervolle gîte, heerlijke plek.

Adresse zum Entspannen

+ Die einmalige Ruhe

+ Das große Grundstück

+ Die geheimnisvollen Gemäuer der Unterkunft

+ Hundefreundlich

- Insekten (mehr Fliegengitter wären super)

- Weite Entfernung zur nächsten Einkaufsmöglichkeit

Stilte, rust en prachtig uitzicht

Sjef en Rina
5-7-2016

Prachtige locatie, heerlijk zwembad en zeer gastvrije mensen.

Volledige Rust, rijdom en genieten

Peter
4-7-2016

We waren volledig thuis in de gites die eenvoudig zijn maar wel sfeervol en compleet. Het zwembad maakt dit unieke plekje helemaal af.

in een woord Geweldig!

Irm Landman
4-7-2016

Als je van een mooie rustige omgeving houdt en niet te toeristisch en ook nog een heerlijk Frans huisje dan ben je hier op het juiste adres!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cloudeau in Ozolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cloudeau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cloudeau scoort een 8.64 uit 10 op basis van 29 reviews.