Vakantiehuis Atelier LuLu Pied

Vakantiehuis Atelier LuLu Pied

9Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Ozolles

Op vakantie geweest naar Atelier LuLu Pied?

9Fenomenaal

• 8.7Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Atelier LuLu Pied

• 2018
      9Patrick, Linda, Fabienne en (hond) Sientje06-08-2018

Geweldig!

Een knus en gezellig huisje in een prachtige omgeving bij een heel hartelijk, warm echtpaar. Het zwembad (met zout water!) was meer dan heerlijk. Niet alleen vanwege de tropische temperaturen. Ook de ligging met mooi uitzicht op de heuvelrijke omgeving gaf extra glans aan onze fantastische 14 dagen hier. Ze zijn voorbij gevlogen. En nu we weer (1 dag) thuis zijn, willen we liefst alle vier weer terug! We voelden ons er helemaal thuis. Leuke uitstapjes gemaakt naar de grotten, gezellige marktjes, een enorm grote brocante markt, typisch Franse dorpjes bezocht, fijne gesprekjes met Joke en Peter, 's avonds vanaf ons eigen terras naar de sterrenhemel kijken met een gratis krekelconcert ... heerlijk! De rode draad? Hartelijkheid en gastvrijheid, waar we ook kwamen. Wij kijken terug op een heel geslaagde vakantie! En oh ja, onze hond Sientje mocht haar eigen zwembadje in een helft van de zandbak-schelp. Helemaal leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Ton en Marga Kool28-07-2015

Autenthiek, sfeer, rust en ontspanning

Wij hebben genoten van een gezellig en ontspannen verblijf op 'Lulu Pied' Alles klopt op deze mooie locatie; de Gite, de natuur, de rust, de ruimte en de mooie wandelroutes. Vooral hebben wij mogen genieten van de gastvrijheid die Peter en Joke ons als gasten bood. Als je van rust en ruimte houdt, is een verblijf op 'Lulu Pied' op Cloudeau een echte aanrader. Geweldig, Top!

Gereisd met partner in juni 2015

Vakantiehuis Atelier LuLu Pied info