Chalet Les Deux Etangs

1 review over Chalet Les Deux Etangs in het Nederlands

Heerlijk!

Lia
17-12-2015

Rust, gemoedelijkheid, gezelligheid, prachtige natuur, een superplek om helemaal bij te komen!

Gereisd met partner in juli 2015

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Deux Etangs in Ouroux en Morvan / Montpensy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Deux Etangs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.