Vakantiehuis La maison de la Forêt

Vakantiehuis La maison de la Forêt
8,9

11 tips over Vakantiehuis La maison de la Forêt

Piéta Jacobs, 25-8-2014
Wij zijn op een regenachtige dag naar de watervallen bij Lormes gegaan en dat was geweldig!
Wim, 29-7-2014
een radio voor de franse sfeer en de weersvoorspellingen
René Brans, 6-7-2014
Autun, om te fietsen het canal de niverais, plat....., kasteel van bazoches, de bakker in brassy, de wijn van Tannay, de hangmat, de massagestand van de douche....

M&M&m&m, 5-11-2013

Neem voldoende cash mee als je de deur uit gaat en vooral als je ergens iets gaat eten.

Het gras was veel te hoog op het moment dat wij er waren.

Dit gedeelte van Frankrijk kent een nat klimaat ivm het feit dat de MOrvan het eerste hoogteverschil is mbt de kust. Ivm de harde ondergrond zakt het water slecht weg.

De houtkachel is ideaal! Beetje stookkunst en je hebt een prima extra verwarming, want het huis heeft een CV installatie.

Irma en Maarten, 4-9-2013

Wij waren een week en het is dan lastig om jezelf eerst helemaal wegwijs te maken. Het kastje met de folders en brochures hebben een goed beeld gegeven van de mogelijkheden in de omgeving.

Tip: het gidsje van het jaar programma was erg handig. Veel in te vinden qua uitstapjes. Rommelmarkten, boerenmarkten, festivals, musea etc. Erg up to date.

Ivo, 20-5-2013
Tip: de perfecte moutainbike omgeving.

Tanja van den Berg, 8-7-2012
wanneer je vanuit het huis het pad op loopt naar boven richting het kapelletje, dan kun je de sleutel vragen bij het huis onder de kapel. Wanneer je in de kapel bent "moet" je de klok luiden.
Annelies, 23-4-2012
In de omliggende grotere dorpjes zijn goede en betaalbare restaurantjes te vinden, met heerlijke wijnen ook! En niet zo toeristisch ook.
Ted Schutte, 10-4-2012

In de directe omgeving volop te genieten van het "Bourgondische" leven.

Goede wijnen en zeer goede restaurants met plaatselijke en verse producten. Rondritjes per auto of motor een belevenis.

Ted Schutte, 3-4-2012
Goede restaurants in de directe omgeving met locale bourgondische gerechten en wijnen.