Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes

1 review over Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes in het Nederlands

Schitterende vakantieplek

Maessen
23-7-2013

De accommodatie ligt in een zeer bosrijk gebied (Morvan) en is zeer rustig. Op de achtergrond het geluid van de kleine waterval geeft een rustig gevoel. Het huis heeft verschillende terrassen en je kunt er heerlijk buiten eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes in Ouroux en Morvan / Montpensy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.