Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes

9 reviews over Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes

• 2018
    10Leon en Ilona Bouman23-09-2018

Geweldig!!

Hele vriendelijke mensen. Heel mooi romantisch huisje. Alles netjes. Leuke visvijver. Prachtige omgeving. Alles naar wens en helemaal tot rust gekomen.

• Oude reviews

10hanneke en don nelissen21-10-2015

heerlujke tijd

Kies je voor rust en vriendelijke mensen, dan is een verblijf op de kleine camping van Moulin des Vernes een echte aanrader.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, het sanitair schoon en groot genoeg.

In de omgeving is het goed wandelen, fietsen ; dichtbij en iets verder weg ( Vezeley, Avallon) kun je heerlijk eten..

• 10Theo08-09-2015

Heerlijk onthaasten

Samen met mijn partner heb ik een heerlijke vakantie beleefd op het Domain Moulin Des Vernes. De woning waarin wij verbleven is oud, maar dat was ook een wens, om in een authentieke Frans verblijf te logeren. De woning is voorzien van alle gemakken en heeft een heerlijk " bruin" karakter. De woning is overigens heerlijk koel wanneer de temperaturen buiten oplopen. De omgeving is bijzonder mooi en bovenal is het erg rustig en in het meertje heb ik menig karper verschalkt. Ook hebben we heerlijk privé op onze twee terrassen kunnen zitten en van het prachtige uitzicht kunnen genieten. Dit is pas écht onthaasten! Onbegrijpelijk voor mij dat andere mensen zo vreselijk negatief kunnen doen over deze locatie en kennelijk, om het gemiddelde cijfer bij " Zoover" omlaag te brengen. Bovendien, als je iets zelf repareert in een woning en het daarbij "sloopt", moet je de schade natuurlijk betalen. Ik kom hier zeker vaker terug.

• 9kuij01-08-2013

Schitterende vakantieplek

Moulin des Vernes heeft 2 huizen; Maison d'Etang en Maison Tanniere. Wij zaten in Tanniere. 6-8 persoonshuis. Het is een prachtige vakantiebestemming middenin de bosrijke Morvan. De huizen zijn aan of vlakbij een meertje gelegen. Vooral rust en genieten van de vogels, soms een hengeltje uitgooien. Voor kinderen volop waterplezier ( bootjes aanwezig) en speelgoed in de huisjes. Huisdieren zijn welkom. De eigenaren, Fam. van Gorp zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Goede wandelmogelijkheden. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

0 tips over Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes

0 vragen over Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes