Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

9 Reviews over Domaine Moulin des Vernes

• 10Leon en Ilona Bouman23-09-2018

Geweldig!!

Hele vriendelijke mensen. Heel mooi romantisch huisje. Alles netjes. Leuke visvijver. Prachtige omgeving. Alles naar wens en helemaal tot rust gekomen.

• 10mestdagh sabine22-10-2017

heerlijk

we hadden voor de 2de maal een fantastishe vakantie bij jullie;we zullen er zeker een derde maal van maken,die rust hebben we nog nergens elders in frankrijk gevonden als bij jullie.zowel voor ons als onze 18 jarige zoon als voor onze labrador.we kijken weeral uit naar de zomervakantie 2018

• 10josie08-06-2016

Wij komen zeker nog terug.

Het was een prachtige vakantie en wij zijn er goed ontvangen hier en het was er proper vergeleken andere lokaties waar we ook zijn geweest en wij hebben genoten van de natuur en de mooie dorpjes waar je heerlijk kan zitten op de terasjes. Heerlijk s'avonds genieten van de vogeltjes die fluiten met natuurlijk een wijntje erbij.

• 10Gerrit26-01-2016

Super gezellig, zeer schoon een aanrader

Wij, mijn zoon en ik hebben een perfect verblijf gehad in één van de gezellige en super schone huisjes. De warmte die er zowel van de eigenaren en zoons als van het huisje uitstraalde is enorm. Wij zijn tot rust gekomen in deze rustige mooie omgeving, hetgeen waar wij op zoek naar waren. Wij waren beide zeer tevreden en gaan zeker terug.

• 10hanneke en don nelissen21-10-2015

heerlujke tijd

Kies je voor rust en vriendelijke mensen, dan is een verblijf op de kleine camping van Moulin des Vernes een echte aanrader.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, het sanitair schoon en groot genoeg.

In de omgeving is het goed wandelen, fietsen ; dichtbij en iets verder weg ( Vezeley, Avallon) kun je heerlijk eten..

• 10Theo08-09-2015

Heerlijk onthaasten

Samen met mijn partner heb ik een heerlijke vakantie beleefd op het Domain Moulin Des Vernes. De woning waarin wij verbleven is oud, maar dat was ook een wens, om in een authentieke Frans verblijf te logeren. De woning is voorzien van alle gemakken en heeft een heerlijk " bruin" karakter. De woning is overigens heerlijk koel wanneer de temperaturen buiten oplopen. De omgeving is bijzonder mooi en bovenal is het erg rustig en in het meertje heb ik menig karper verschalkt. Ook hebben we heerlijk privé op onze twee terrassen kunnen zitten en van het prachtige uitzicht kunnen genieten. Dit is pas écht onthaasten! Onbegrijpelijk voor mij dat andere mensen zo vreselijk negatief kunnen doen over deze locatie en kennelijk, om het gemiddelde cijfer bij " Zoover" omlaag te brengen. Bovendien, als je iets zelf repareert in een woning en het daarbij "sloopt", moet je de schade natuurlijk betalen. Ik kom hier zeker vaker terug.

• 8Karen nijveld09-08-2015

Prachtige natuur camping voor rustzoekers

Voor wie van bos volledig onthaasten en ontstressen houdt is dit een ideale plek. Houd wel rekening met laatste stuk veel binnendoor weggetjes, waardoor de reis wat langer duurt, maar het is het waard. Mini camping ( ongeveer 6 plekken) is rustig en in bos gelegen met uitzicht op het bijbehorende bosmeertje. Tevens zijn er 2 mooi gelegen gites. Diana en Fons zijn gastvrij en bottelen zelf heerlijke wijn. In het meertje kunnen kinderen heerlijk zwemmen en spelen ( niet bang zijn voor modderige bodem). Afgelegen plek maar heerlijk rustig en mooie omgeving. Goede WIFI maar geen telefoon bereik op het terrein. Sanitair, WC en douche prima.

• 9kuij01-08-2013

Schitterende vakantieplek

Moulin des Vernes heeft 2 huizen; Maison d'Etang en Maison Tanniere. Wij zaten in Tanniere. 6-8 persoonshuis. Het is een prachtige vakantiebestemming middenin de bosrijke Morvan. De huizen zijn aan of vlakbij een meertje gelegen. Vooral rust en genieten van de vogels, soms een hengeltje uitgooien. Voor kinderen volop waterplezier ( bootjes aanwezig) en speelgoed in de huisjes. Huisdieren zijn welkom. De eigenaren, Fam. van Gorp zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Goede wandelmogelijkheden. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

• 9Maessen23-07-2013

Schitterende vakantieplek

De accommodatie ligt in een zeer bosrijk gebied (Morvan) en is zeer rustig. Op de achtergrond het geluid van de kleine waterval geeft een rustig gevoel. Het huis heeft verschillende terrassen en je kunt er heerlijk buiten eten.

Vakantiehuis Domaine Moulin des Vernes info

• CafeNiet beschikbaar