Camping Ambiance Morvan

Camping Ambiance Morvan
8,6

12 tips over Camping Ambiance Morvan

smevanhetschip, 14-6-2015

Wij hebben met nordic walking stokken flinke wandelingen door de bossen gelopen, dat beviel erg goed.

De supermarkt verkoopt het morvan vlees: de faux-filet is een echte aanrader. Bakken als biefstuk. Marktje op zondagochtend met verse groenten, kaas en boter van de boerderie etc. De wijnverkoper met het tonnenmuseumpje met filmpje is heel leuk, de foie gras met bijpassende wijn (wat een uitspatting!) was heerlijk. Pinautomaat naast tpostkantoor. Heerlijk meer op 1,5 uur lopen of 15 min rijden.

Edwin, 18-8-2014
Keuze uit 2 leuke zwemmeertjes in de buurt!
Adri van Klaveren, 12-8-2014
Er is een bibliotheekje en veel informatie over activiteiten in de omgeving. Veel wandelroutes aanwezig. Het toeristeninformatie bureau zit naast de Ambiance Morvan

Martin & Thea Lievers, 7-7-2014

Wandelingen in de omgeving.

Bibracte bezoeken. Mooi museum en archeologische site.

Kasteel van Bazoches du Morvan.

K. Lahaise, 7-5-2014

Voor wandelaars liggen er handige geplastificeerde stafkaarten met extra beschrijving. Je loopt er zo de velden en bossen mee in.

En voor 's nachts: kijk naar die machtige sterrenhemel en luister naar de uil!

Ottie Thiers, 31-3-2014
Ga wandelen, neem bij lange routes wel alles mee wat je nodig hebt, want je komt vrijwel geen uitspanningen tegen. Vaak kom je niemand tegen, zelfs niet in het hoogseizoen.

Frits en Liza, 11-7-2013
Neem niet te veel eigen spulletjes mee want alles is hier te koop tegen zeer goedkope prijzen!!
Mary Theuns, 3-7-2013

1 WandelenPaul en Jacqueline hebben wanderoutes gemaakt voor beginners maar zeker ook voor gevorderden

2 De stadjes Vezulay Autun Avallon Salieu zijn zeker de moeite waart om te bezichtigen.

3 Naar demeren in de omgeving lekker om te wndelen maar ook om te zwemmen

Mary Theuns, 3-7-2013

1. Wandelen doorde morvan.Paul en Jacqueline hebben heel veel routes gemaakt voor beginnende en gevorderde wandelaars.

2. Stadjes bezoeken Vezulay Autun Avallon Salieu zin hele leuke stadjes ongv. 40 min rijden

3 De meren bezoeken fijn om te zwemmen en omheen te wandelen op 10 minuten afstand van ambiance morvan

Gerda Verbree, 11-6-2013
Fietsen, wandelen, rond meren .en leuke dorpjes in de buurt.