Hotel Le Clos Badan

11 reviews over Hotel Le Clos Badan in het Nederlands

prima verblijf, aanrader

Colette Brinkman
3-9-2019

Mooi, rustig appartementen complex (1 laags) met een klein zwembad, zitje en prachtige kamers. Ontbijtbuffet was prima. Tientallen mieren in de kamer maar dat hebben we zelf in de hand gehad door een koelbox zonder deksel maar met inhoud mee te nemen. De mannelijke receptionist praat/verstaat prima Engels, de dames helaas minder. Toen we aankwamen stond de ventilator al aan, wat een service! Kamer voorzien van stapelbed en een twee-persoons bed, en een zitje binnen en buiten. Mooi aangelegde tuin rondom. Je kunt er ook dineren maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Zijn slechts 1 nacht gebleven.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel leuk hotel

Fam. Leemans
27-9-2017

Wij hebben hier is er nacht op de heen en terugweg van ons vakantieadres in spanje. Hele vriendelijke mensen. Wij wilden eerst naar ibis budget maar omdat wij daar 2 2persoonskamers moesten boeken voor ons gezin kwamen we bij dit hotel uit wat een paar km verderop ligt. Mooie familiekamer met stapelbed wat onze jongens helemaal leuk vonden. 's avonds in Nuits saint georges gegeten bij een heel leuk tentje op aanraden van de gastheer van het hotel. Voor weinig geld superlekker gegeten. Ontbijt ook prima in het hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Gereisd Anders in augustus 2017

Heerlijk overnachtingshotel!

Wal
      9-8-2017

Op onze terugreis vanuit Zuid Frankrijk hier een overnachting gehad. Wat een heerlijke plek; dichtbij de snelweg, maar toch een oase van rust en ontspanning. Een hartelijk welkom van de eigenaar. De kinderen konden heerlijk even uitleven in het zwembad,waarna we lekker konden genieten van een hapje en drankje in de tuin.

Kamers zijn netjes en compleet. Ontbijt niet genuttigd, maar konden wel een kan koffie mee krijgen. Fijn!

Wij onthouden dit adres zeker voor een volgende keer op de route de soleil!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Oké, maar niet perfect.

avoesenek
      9-7-2016

Dit hotel ligt heel strategisch een paar km van de A31 in een rustige omgeving. De kamers zijn in de stijl van een Amerikaans motel, maar dan met de auto's uit het zicht.
      De kamers zijn klein en basic maar goed geoutilleerd (familiekamer 4 pers.). Groot kritiekpunt is dat er geen raam open kan en je dus een paar kubieke meter lucht ligt rond te pompen met zijn vieren. Dan maar de deur open gezet, niet erg privé. .. Tweede grote minpunt is het naastgelegen restaurant van de zelfde eigenaar. De menukaart is erg beperkt (geen kindermenu 's, salades etc.) en de menu's gepeperd in prijs. En zo pakt die schappelijk geprijsde hotelkamer toch weer duurder uit, want je hebt weinig zin in weer een ritje na een lange dag rijden. Een erg matige maaltijd maar een lekkeer terras en een uiterst vriendelijke bediening . Het zwembadje hebben we niet uitgeprobeerd.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima tussenstop

Piet
      5-9-2015

Goede rustige ligging, dichtbij grote weg. Mooie kamers altijd begane grond. Ook zwembad is aanwezig. Naast complex is er ook een goed restaurant.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel op doorreis

Lukas
      3-8-2015

Leuk zwembad, nette kamer, super vriendelijke eigenaar, prima ontbijr. Goede projs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

A de Vries
      9-9-2014

Alle kamesr op de begane grond, leuk met eigen terrasje. Ik miste een koelkastje op de kamer of anders de mogelijkheid om koelelementen in te vriezen. Eenvoudig ontbijt.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig hotelletje

sven_faes2
      30-7-2014

Het is een goed hotel met zeer propere en goede kamers. Er is ook een goed zwembad dus ideaal voor kinderen. Ideaal voor een tussenstop naar het zuiden.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Hans
      3-11-2013

Prima hotel, mooie ligging aan de rand van het dorp. Rust. Eenvoudig. Servicegerichtpersoneel. Prima ontbijt. Kamers niet groot, goede bedden (boxspring). Minpuntje: door het ontbreken van gordijnen is men aangewezen op het sluiten van luiken; hierdoor kan geen raam/deur worden opengezet. Een airco zou geen overbodige luxe zijn. Prima parkeergelegenheid (ook voor auto met aanhanger/caravan).

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieExpress check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
      • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Clos Badan in Nuits Saint-Georges (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Clos Badan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.