Hotel Le Clos Badan

7.3Goed

Frankrijk, Bourgogne, Nuits Saint-Georges (Cote d Or)

7.3Goed

14 reviews over Hotel Le Clos Badan

• 2019
    7Colette Brinkman03-09-2019

prima verblijf, aanrader

Mooi, rustig appartementen complex (1 laags) met een klein zwembad, zitje en prachtige kamers. Ontbijtbuffet was prima. Tientallen mieren in de kamer maar dat hebben we zelf in de hand gehad door een koelbox zonder deksel maar met inhoud mee te nemen. De mannelijke receptionist praat/verstaat prima Engels, de dames helaas minder. Toen we aankwamen stond de ventilator al aan, wat een service! Kamer voorzien van stapelbed en een twee-persoons bed, en een zitje binnen en buiten. Mooi aangelegde tuin rondom. Je kunt er ook dineren maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Zijn slechts 1 nacht gebleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

10Fam. Leemans27-09-2017

Heel leuk hotel

Wij hebben hier is er nacht op de heen en terugweg van ons vakantieadres in spanje. Hele vriendelijke mensen. Wij wilden eerst naar ibis budget maar omdat wij daar 2 2persoonskamers moesten boeken voor ons gezin kwamen we bij dit hotel uit wat een paar km verderop ligt. Mooie familiekamer met stapelbed wat onze jongens helemaal leuk vonden. 's avonds in Nuits saint georges gegeten bij een heel leuk tentje op aanraden van de gastheer van het hotel. Voor weinig geld superlekker gegeten. Ontbijt ook prima in het hotel!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9emma23-08-2017

Gastvrij en een leuk zwembad dicht bij de autoroute

Gereisd in augustus 2017

• 8Wal09-08-2017

Heerlijk overnachtingshotel!

Op onze terugreis vanuit Zuid Frankrijk hier een overnachting gehad. Wat een heerlijke plek; dichtbij de snelweg, maar toch een oase van rust en ontspanning. Een hartelijk welkom van de eigenaar. De kinderen konden heerlijk even uitleven in het zwembad,waarna we lekker konden genieten van een hapje en drankje in de tuin.

Kamers zijn netjes en compleet. Ontbijt niet genuttigd, maar konden wel een kan koffie mee krijgen. Fijn!

Wij onthouden dit adres zeker voor een volgende keer op de route de soleil!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7avoesenek09-07-2016

Oké, maar niet perfect.

Dit hotel ligt heel strategisch een paar km van de A31 in een rustige omgeving. De kamers zijn in de stijl van een Amerikaans motel, maar dan met de auto's uit het zicht.
    De kamers zijn klein en basic maar goed geoutilleerd (familiekamer 4 pers.). Groot kritiekpunt is dat er geen raam open kan en je dus een paar kubieke meter lucht ligt rond te pompen met zijn vieren. Dan maar de deur open gezet, niet erg privé. .. Tweede grote minpunt is het naastgelegen restaurant van de zelfde eigenaar. De menukaart is erg beperkt (geen kindermenu 's, salades etc.) en de menu's gepeperd in prijs. En zo pakt die schappelijk geprijsde hotelkamer toch weer duurder uit, want je hebt weinig zin in weer een ritje na een lange dag rijden. Een erg matige maaltijd maar een lekkeer terras en een uiterst vriendelijke bediening . Het zwembadje hebben we niet uitgeprobeerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Piet05-09-2015

Prima tussenstop

Goede rustige ligging, dichtbij grote weg. Mooie kamers altijd begane grond. Ook zwembad is aanwezig. Naast complex is er ook een goed restaurant.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Lukas03-08-2015

Prima hotel op doorreis

Leuk zwembad, nette kamer, super vriendelijke eigenaar, prima ontbijr. Goede projs kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8A de Vries09-09-2014

Prima hotel

Alle kamesr op de begane grond, leuk met eigen terrasje. Ik miste een koelkastje op de kamer of anders de mogelijkheid om koelelementen in te vriezen. Eenvoudig ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9sven_faes230-07-2014

gezellig hotelletje

Het is een goed hotel met zeer propere en goede kamers. Er is ook een goed zwembad dus ideaal voor kinderen. Ideaal voor een tussenstop naar het zuiden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Hans03-11-2013

Prima hotel

Prima hotel, mooie ligging aan de rand van het dorp. Rust. Eenvoudig. Servicegerichtpersoneel. Prima ontbijt. Kamers niet groot, goede bedden (boxspring). Minpuntje: door het ontbreken van gordijnen is men aangewezen op het sluiten van luiken; hierdoor kan geen raam/deur worden opengezet. Een airco zou geen overbodige luxe zijn. Prima parkeergelegenheid (ook voor auto met aanhanger/caravan).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden