Hotel Ibis Budget Nuits Saint Georges

7Goed

Frankrijk, Bourgogne, Nuits Saint-Georges (Cote d Or)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Ibis Budget Nuits Saint Georges?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Nuits Saint Georges voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Ibis Budget Nuits Saint Georges

• 8Nathalie01-09-2016

Leuke tussenstop

Wij hadden een kamer voor 3 (met stapelbed voor de kleinste: dat we zelf nog moesten opmaken desondanks ze wisten dat we met 3 kwamen) op de benedenverdieping. De kamer was klein maar proper, de bedden waren goed en de douche ook. Meer heb je niet nodig op doorreis. De airco kon zelf geregeld worden. De afgesloten parking is heel handig (met code) en het ontbijt was voor dit bedrag meer dan voldoende.

Enige nadeel was het lawaai van de andere gasten 's morgens. Als ze boven ons in de douche stonden zaten we net in een aquarium.

Het dorp zelf is heel gezellig, zeker als je 's avonds nog iets wil gaan eten of drinken en het ligt vlak aan de autostrade, bij een grote supermarkt en het dorp zelf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Frank15-05-2013

Basic en goedkoop

praktisch langs de snelweg, goedkope kamers zonder uitstraling of luxe. Normaal niet mijn keuze maar nu toevallig praktisch. Veilige keuze voor als je makkelijk onderweg wil slapen. Afgesloten parkeer terein is handig voor caravan of vouwwagen

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 7eo03-04-2013

Goedkoop langs de snelweg

Verwacht niet teveel maar voor de prijs is het een goede keuze met schone kamers en bedden en badkamer. Inclusief een voor Franse begrippen uitgebreid ontbijt (buffet) van redelijke kwaliteit. Er is geen restaurant en ook niets in de omgeving om te eten. Ligt direct aan de snelweg maar wel rustig (route du soleil) met voldoende parkeerplekken. Prima als je op doorreis bent.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 7w. prins04-10-2012

Goed voor tussenstop

Voor een tussenstop naar het zuiden prima.De kamers zijn goed maar niet groot,een eigen badkamer met toilet maar verwacht geen luxe. Goede bedden. Het ontbijt is gezien de prijs naar behoren.Voldoende brood met als beleg jam. Voor een keer niet zo erg. Verder is het ontbijt voldoende uitgebreid. Het hotel is buiten het plaatsje gelegen, met ruim voldoende parkeergelegenheid. Voor diner je auto nemen en naar het stadje rijden. Een aanrader is restaurant Martinque.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Paul22-07-2012

Goed overnachtingshotel

Fijn gelegen bij autoroute en supermarkt met tankstation. Wij komen hier jaarlijks op weg van en naar zuiden. Schone kamers, goede service. Niet te duur.

Gereisd met partner in januari 2012

• 6Wilfred18-07-2012

Eenvoudig overnachtingshotel

Op de weg naar het zonnige zuiden een eenvoudig overnachtingshotel. Alleen slapen, veel meer wil en kun je hier niet doen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 7paul16-07-2012

Goed etappehotel.

Halfweg van/naar de Azurenkust (+/- 6OOKm.).Rustige ligging en toch vlakbij de snelweg.Nette kamers,goed uitgerust met o.a airco.Douche nogal krap bemeten. .Afgesloten parking.Inchecken verliep traag.Ontbijtruimte te klein bij volle bezetting.

Gereisd met partner in juni 2012

Hotel Ibis Budget Nuits Saint Georges info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV