Reviews over Nuits Saint-Georges (Cote d Or)

Goed geslapen

Rietveld Basjan
    8-11-2018

Een kleine kamer, kleine badkamer, maar de kwaliteit van het bed maakt alles goed. Matras is veel beter dan in hotels in vergelijkbare prijs.. Heerlijk geslapen. Prima ontbijt, maar wel wat prijzig, zeker als er dan instant koffie is ipv verse bonen. Vriendelijk personeel. Al met al kom ik volgende keer graag weer.

Heel leuk hotel

Fam. Leemans
    27-9-2017

Wij hebben hier is er nacht op de heen en terugweg van ons vakantieadres in spanje. Hele vriendelijke mensen. Wij wilden eerst naar ibis budget maar omdat wij daar 2 2persoonskamers moesten boeken voor ons gezin kwamen we bij dit hotel uit wat een paar km verderop ligt. Mooie familiekamer met stapelbed wat onze jongens helemaal leuk vonden. 's avonds in Nuits saint georges gegeten bij een heel leuk tentje op aanraden van de gastheer van het hotel. Voor weinig geld superlekker gegeten. Ontbijt ook prima in het hotel!

Gastvrij en een leuk zwembad dicht bij de autoroute

emma
    23-8-2017

Gastvrij en een leuk zwembad dicht bij de autoroute

Heerlijk overnachtingshotel!

Wal
    9-8-2017

Op onze terugreis vanuit Zuid Frankrijk hier een overnachting gehad. Wat een heerlijke plek; dichtbij de snelweg, maar toch een oase van rust en ontspanning. Een hartelijk welkom van de eigenaar. De kinderen konden heerlijk even uitleven in het zwembad,waarna we lekker konden genieten van een hapje en drankje in de tuin.

Kamers zijn netjes en compleet. Ontbijt niet genuttigd, maar konden wel een kan koffie mee krijgen. Fijn!

Wij onthouden dit adres zeker voor een volgende keer op de route de soleil!

Leuke tussenstop

Nathalie
    1-9-2016

Wij hadden een kamer voor 3 (met stapelbed voor de kleinste: dat we zelf nog moesten opmaken desondanks ze wisten dat we met 3 kwamen) op de benedenverdieping. De kamer was klein maar proper, de bedden waren goed en de douche ook. Meer heb je niet nodig op doorreis. De airco kon zelf geregeld worden. De afgesloten parking is heel handig (met code) en het ontbijt was voor dit bedrag meer dan voldoende.

Enige nadeel was het lawaai van de andere gasten 's morgens. Als ze boven ons in de douche stonden zaten we net in een aquarium.

Het dorp zelf is heel gezellig, zeker als je 's avonds nog iets wil gaan eten of drinken en het ligt vlak aan de autostrade, bij een grote supermarkt en het dorp zelf.

Nuits Saint-Georges (Cote d Or) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews