Camping La Bruyere

11 reviews over Camping La Bruyere in het Nederlands

Super!

Jim,
11-5-2018

Erg rustige en verzorgde camping.

Wij zijn met vrienden langs allerij plaatsjes in Frankrijk geweest en dit was een van de (voor ons) beste campings. Precies wat we zochten. Rustig en niet te veel 'Extra voorzieningen'. Niet veel voor kinderen dus de camping is ook erg rustig ;p . Erg netjes en verzorgd Sanitair, mooie plekken, aan een rivier/meertje en stroom aanwezig. Vlakbij het dropje Nolay. Supermarkt op loop/fiets afstand.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijne rustige camping

Marcel,
17-9-2017

Eenvoudige camping, met vriendelijk personeel. Camping en sanitair (eenvoudig) werd keurig ondehouden door licht verstandelijk gehandicapt personeel. Tenten gescheiden van caravans, ruime plekken. In deze periode erg rustig en aangenaam. Geen speelvoorzieningen of animatie voor kinderen ;-). Supermarkt en dorp op loopafstand. Goede uitvalbasis om dit gedeelte van de Bourgogne te verkennen (fiets of wandelen).

Gereisd met partner in september 2017

Wat een verrassing....

Marco Kruider,
29-8-2017

Sfeervolle camping onderhouden en geleid door mensen met een verstandelijke beperking en hun begeleiders. Ruime grasplekken met stroom. Ook een apart tentveld met veel ruimte.(zonder stroom) Achter de camping loopt een beekje met een wandelpad, Zeer geschikt om je hond uit te laten. Zwemmeertje op 5 minuten lopen ( honden verboden)Geschikt om een aantal dagen Bourgondië te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goed plek op loopafstand van Nolay

De Vakantiegangers
10-8-2016

Fijne grote plekken, veel groen, zwemvijvertje en op loopafstand van Nolay. Lekker rustig en informele sfeer. Eenvoudig met bijbehorende prijs

Een ideale camping voor een bezoek aan de Bourgogne.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wij waren in oktober op fietsvakantie en waren heel blij dat deze camping het hele jaar open is. Het verwarmde sanitair, de gemeenschappelijke ruimte en het gratis internet werden zeer door ons gewaardeerd.

Gereisd met partner in oktober 2014

Mooi gelegen kleine goed verzorgde camping

PB Petiet
20-9-2013

Camping La Bruyere ligt vlak bij de "Voie verte" naar Santenay waar vanuit veel mooie wandel en fietstochten zijn te maken. Buiten de fietspaden langs het Canal du Centre is het af en toe wel behoorlijk klimmen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijk

Ramon
7-8-2012

Camping La Bruyere is fraai gelegen tussen de bergen.

Het sanitair is wat verouderd, maar het is zeer betaalbaar, mooie sta-plaatsen en gratis wifi.

Vanaf de caping zijn diverse wandelroutes te volgen :-)

Heerlijk rustige omgeving, met publiek op de camping dat daar schijnbaar ook van houd :-)

Heerlijk!!

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Een leuke niet al te grote camping. Zeer goed onderhouden en schoon en mooi sanitair (wordt mede door mensen met een beperking onderhouden deze camping).

Supermarkt en het dorpje zijn op loopafstand. Het dorpje is zeker een bezoekje waard. Mooie plaatsen zoals Autun en Beaune

in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2011

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

VreugdeVos
11-5-2011

In een oud Bourgondisch stadje ligt deze fraaie eenvoudige camping. Van de omgeving weten we niet veel, we waren op doorreis. Het stadje is leuk en een wandeling waard. De camping is echt eenvoudig, maar met mooie ruime plaatsen en zeer schoon sanitair. BBQ plaats voor algemeen gebruik met voorraad houtskool en roosters staat klaar. We mochten aan het eind van de middag zelf een plekje zoeken, de volgende ochtend konden we tussen 8 en 9 uur afrekenen aan de receptie. Er is ook een goed verzorgde slecht-weer-ruimte, maar daar hoefden we gelukkig geen gebruik van te maken.

Kom je voor de omgeving, dan heb je hier een prima aan te raden camping.

Kom je voor 2 weken vermaak voor de kinderen... zoek dan verder.

Tot slot: uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met partner in mei 2011

Heerlijke rustige camping

Teartse vd Zee
3-7-2010

Rustige camping grenzend aan de buitenwijk van Nolay. Mooie parkachtige camping en ligging. Prima sanitair. Plaatsen voor tenten deels klein. Plaatsen voor caravans zeer ruim. Nolay is aardig Bourgondisch plaatsje.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bruyere in Nolay (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bruyere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.