Kasteel

10 reviews over Kasteel Chateau de Fretoy in het Nederlands

Nooit meer

Marissa
22-8-2018

De kamers hebben geen airco, het was erg warm op de slaapkamers. Tevens waren er extreem veel wespen wat het verblijf zeer onaangenaam maakte! Door allergie waren wij dan ook genoodzaakt om te vertrekken.

Kamers wel netjes en schoon, mooie uitstraling. Kindvriendelijk vond ik het zeer zeker niet. Er is niks voor de kleintjes. We konden zelfs geen gebruik maken van het zwembad ( deze was in privé-gebruik.) dit is ons tijdens de boeking niet verteld, als we dit geweten hadden, hadden wij ook niet geboekt. Dit was namelijk een voorwaarde voor ons, omdat we heerlijk met onze kleine wilden bijkomen van een lange auto-rit.

Daarnaast is er voor de kleintjes ook niet veel keuze qua drinken en ijsjes. Nee kindvriendelijk zou ik dit zeker niet willen noemen, dus dat kunnen ze wel van hun site afhalen.

Op het terras word je aangevallen door wespen, en zelfs onze slaapkamer zat vol met wespen. Zonde, ze kunnen er veel meer uit halen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Smaakvol, culinair

Danny Peeters
6-9-2015

Super mooi ingerichte suites! Mooi en groot appartement! Maar vooral ook heerlijk ontbijt en diner in restaurant Puur! Pure verwennerij!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

In een woord "Fantastisch"

Frank
15-7-2015

Super locatie, heerlijk eten en goede service in een prachtig gebied.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Boven verwachting bijzonder!

Randy Nieraeth
8-7-2013

Na een kort bezoek een jaar geleden besloten wij dit jaar in Chateau de Fretoy te trouwen. Een perfect geregelde bruiloft was het resultaat van een fijne samenwerking met de eigenaren Chris en Carla. Het landgoed met het chateau, het restaurant en de suites is prachtig, vooral voor Franse standaarden. Een luxe omgeving in een oase van rust met hoogstaande cuisine.

Alle kamers in het chateau zijn op zijn beurt compleet en sfeervol. De keuken is compleet en alle voorzieningen om het verblijf compleet te maken zijn voorhanden.

Het zwembad en de tennisbaan zijn prima en beide goed gebruikt gedurende ons verblijf.

Wij zullen nog vaak terugkomen op deze (voor ons) zo bijzondere locatie!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Mooi Kasteel - gezien prijs mag afwerking beter

Koen
13-8-2012

Mooi kasteel waar we heerlijk hebben genoten met vrienden en hun kinderen. Heerlijk uitzicht, mooie ruimtes beneden en ook mooie ruime kamers. Prachtige grote tuin en mooie omgeving.

Ook wel wat aandachtspuntjes: Qua afwerking mag het wat beter (zeker voor dit geld), en ook de schoonmaak is wat met de franse slag. Zwembad is vrij klein en onverwarmd. Tennisbaan is oud en toe aan vervanging. Genoemde midgetgolfbaan niet gezien. Te huren mountainbikes hebben geen remmen. O, en als je ruim 6000 euro betaalt voor een week kasteel zou ik geen 25 euro durven vragen voor de huur van de BBQ... maar ja.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

waanzinnig leuke en vooral lekkere plek

Mark
25-9-2011

We hebben op weg naar het zuiden een heerlijke tussenstop gehad op het chateau. gezellige ontvangst en een geweldig diner met heerlijke wijnen. Kortom een geweldige aanrader wanneer je in de omgeving bent en een super stop naar het zuiden.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek op nog geen 8 uur rijden.

N. Groeneveld
2-9-2011

Tijdens een dramatische week Glamping kwamen we bij toeval (beetje touren) langs dit Chateau. Wat direct opviel vanaf de weg, was het gezellige loungerestaunt met terras bij het kasteel. Iets unieks in de Bourgogne, volgens mij. Heerlijk ontspannen, in het zonnetje, gelunched en we mochten het Chateau bezoeken. De Nederlandse eigenaren waren zeer vriendelijk en vanwege de heerlijke middag hebben we onze tent opgegeven en onze vakantie voortgezet en nog verlengd met 3 dagen op dit Chateau. Zalig gegeten (volgens mij sterren-nivo, probeer de tonijn-sashimi!) en 3 dagen heerlijk relaxed aan het zwembad gezeten, mooie wijnen rondom Beaune gekocht en de schitterende omgeving bekeken. Al met al een TOP afsluiting van onze vakantie. We komen zeker in het voorjaar terug voor weer een heerlijke, ontspannen, week. Thanks !

Gereisd Met partner in augustus 2011

suus
30-8-2011

Dit pareltje in de Bourgogne is een oase van rust en een perfecte locatie voor groepen. Wij hebben hier onze bruiloft gevierd en de locatie, de service, het heerlijke eten en de flexibiliteit van het Nederlandse dream team hebben bijgedragen aan het grote succes van onze dag! Een echte aanrader dus.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

prachtig lokatie

fam wassenaar
24-8-2011

wij zijn hier geweest voor een bruiloft, het is een sprookjesachtige locatie. de (ned) eigenaren deden alles om het tot een perfect feest te maken. het eten is super lekker, mooie kamers, en voor volw en kinderen een heerlijke plek voor een ontspannen verblijf. (zwembad, tennisbaan, schommel ed). ik had er nog veel langer willen verblijven.

ook ideaal voor een verblijf zonder feestelijke gelegenheid

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Chateau de Fretoy is leven in een andere wereld,

Cees en Corrie
2-9-2010

Kasteel ligt temidden van schitterende tuin, heerlijk ontspannen, er moet niets. Perfecte locatie om te bruiloft of feest te vieren Kamers in het koetshuis zijn nodig aan verbouwing toe. Eigenaren (nederlands) doen hun best om je het zo goed mogelijk naar de zin te maken

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Fretoy in Morlet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Fretoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.