Reviews over Morlet

Smaakvol, culinair

Danny Peeters,
    6-9-2015

Super mooi ingerichte suites! Mooi en groot appartement! Maar vooral ook heerlijk ontbijt en diner in restaurant Puur! Pure verwennerij!

In een woord "Fantastisch"

Frank,
    15-7-2015

Super locatie, heerlijk eten en goede service in een prachtig gebied.

Boven verwachting bijzonder!

Randy Nieraeth,
    8-7-2013

Na een kort bezoek een jaar geleden besloten wij dit jaar in Chateau de Fretoy te trouwen. Een perfect geregelde bruiloft was het resultaat van een fijne samenwerking met de eigenaren Chris en Carla. Het landgoed met het chateau, het restaurant en de suites is prachtig, vooral voor Franse standaarden. Een luxe omgeving in een oase van rust met hoogstaande cuisine.

Alle kamers in het chateau zijn op zijn beurt compleet en sfeervol. De keuken is compleet en alle voorzieningen om het verblijf compleet te maken zijn voorhanden.

Het zwembad en de tennisbaan zijn prima en beide goed gebruikt gedurende ons verblijf.

Wij zullen nog vaak terugkomen op deze (voor ons) zo bijzondere locatie!

Mooi Kasteel - gezien prijs mag afwerking beter

Koen,
    13-8-2012

Mooi kasteel waar we heerlijk hebben genoten met vrienden en hun kinderen. Heerlijk uitzicht, mooie ruimtes beneden en ook mooie ruime kamers. Prachtige grote tuin en mooie omgeving.

Ook wel wat aandachtspuntjes: Qua afwerking mag het wat beter (zeker voor dit geld), en ook de schoonmaak is wat met de franse slag. Zwembad is vrij klein en onverwarmd. Tennisbaan is oud en toe aan vervanging. Genoemde midgetgolfbaan niet gezien. Te huren mountainbikes hebben geen remmen. O, en als je ruim 6000 euro betaalt voor een week kasteel zou ik geen 25 euro durven vragen voor de huur van de BBQ... maar ja.

waanzinnig leuke en vooral lekkere plek

Mark,
    25-9-2011

We hebben op weg naar het zuiden een heerlijke tussenstop gehad op het chateau. gezellige ontvangst en een geweldig diner met heerlijke wijnen. Kortom een geweldige aanrader wanneer je in de omgeving bent en een super stop naar het zuiden.

Morlet scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews