Camping Plage du Midi

13 reviews over Camping Plage du Midi in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Belinda,
4-8-2018

Heerlijke, levendige camping direct aan het meer. Wastafels/douches zijn lekker ruim en warm. Toiletten zijn wat verouderd. Alles wordt 3x per dag schoongemaakt. Plaatsen zijn kleiner dan 100m2, maar je mag er wel zelf een uitkiezen. Het zwembad is klein en zonder toezicht, maar (dus?) onze kinderen (tieners) vermaakten zich er uitstekend. Het meer is geweldig: heerlijk om in te zwemmen, maar je kunt er ook waterfietsen, zeilen, suppen, waterskiën, jetskiën of op een band door een speedboot voort laten trekken (aanrader!). Woensdag en zaterdagavond is er dansles en daarna disco (tot 2 uur). Behoorlijk luidruchtig en erg gezellig. Kampvuur maken mag op de daarvoor bestemde plaats. Kortom: wil je rust en vroeg naar bed of veel bezienswaardigheden in de buurt: andere camping zoeken. Hou je van wandelen, mountainbiken, watersport, prachtige natuur en daarnaast van gezelligheid: dan is deze camping een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geen aanrader ivm lawaai en feestvierders

Suzanne,
1-8-2018

We hebben deze camping overschat. Op zich is het sanitair ok, oud maar niet al te vies. De camping is echter niet zo geschikt voor jonge kinderen en vermoeide ouders. Na drie nachten iedere nacht meermaals uren wakker te hebben gelegen hebben we besloten te vertrekken. Klagen wel gedaan maar had geen zin. De camping is ook s nachts open voor bezoekers, harde muziek, gillende kinderen tot 00u00 en in de nacht dronken feestvierders zonder volumeknop.

Jammer, maar hier komen we niet meer terug. Geen aanrader dus als je houdt van rust en licht slaapt in een tent.

Verder is het zwembad niet geschikt voor kleuters en nog jongere kinderen, die worden onder de voet gelopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor tieners fantastisch

Frank,
11-8-2017

Deze camping is een aanrader als je met tieners op vakantie bent die van uitgaan houden. De discoavonden zijn zeer luidruchtig en gaan zaterdag tot 2 uur door, maar de camping wordt pas na 3 uur rustig.

Wel jammer,, want de ligging is mooi en de mensen zijn vriendelijk.

Het sanitair kan schoner, maar de douches met wastafels waren wel weer prettig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie plek

Eline Plant
13-7-2015

Wij hebben er zo'n 4 dagen voor gepland daar te staan en kwamen voor avontuur en relaxing. werd +1 dag

We mochten onze eigen plek uitzoeken en zaten vrij dicht bij het zwembad, bar, strand en toiletgebouw.

zwembad is klein maar goed schoon, achter het zwembad heb je al water van het meer. deels is met badmeesters merendeel niet dit staat duidelijk aangegeven, wat met badmeesters is is ook veel vermaak voor de kinderen met speeltoestel en trampoline. Wij zelf moesten 5 minuutjes lopen voor jet skien dit was geweldig.

vanaf de camping kun je fiets route, wandel route pakken en de mooie omgeving verkennen.

Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. wij zaten namelijk zelf met autopech en ze hebben ons prima geholpen.

de een spreekt engels, de ander weer nederlands van alle markten thuis dus.

achter de bar hebben ze een winkeltje met campingspullen en eten en fietsbootjes verhuur.

de grote winkels zijn wel een half uurtje rijden maar de kleine hebben de hoog nodige spullen wel.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Mooie locatie veel te doen

dymfy
13-7-2015

De camping heeft een mooie ligging aan het meer Les Settons en heeft standplaatsen, chalets en andere huisjes tot de beschikking. Veel mensen komen er mountainbiken of watersportactiviteiten doen. In de directe omgeving zitten veel restaurantjes en er zijn veel faciliteiten voor kinderen. Ook is er gedacht aan toegang voor minder valide. Op de zaterdag is er feest bij de bar van de camping met dans en muziek. Er is hier genoeg te beleven. De staff van de camping spreken Frans, Engels en soms zelfs Nederlands. Wij hebben een zeer leuke tijd gehad en willen er zeker een keer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2015

NIET voor herhaling vatbaar

P
19-8-2013

2 nachten zijn wij op deze camping verbleven en dat was lang genoeg. Het enige wat mooi is aan de camping is het meer (gelukkig hadden wij warm weer). Het sanitair is gewoon smerig (zelfs geen wc brillen aanwezig) en ik heb niet gezien dat dit schoon gemaakt werd. De plaatsen zijn aflopend en dat is zeer lastig met het opzetten van de caravan/tent en ook het zitten op een stoel is hierdoor niet altijd makkelijk.De muziek gaat laat op de avond steeds luider en doordat de camping niet dicht gaat, rijden er de hele avond/nacht auto's op de camping (ook langs de tenten). Nee wij zullen deze camping niet meer bezoeken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Volgend jaar weer

lea
12-8-2009

Fijne vakantie gehad op een gewone lekkere camping. Zwembad werd goed onderhouden, toiletten 4 keer per dag schoongemaakt. Wel verouderd het sanitair en niet alle camping gasten kunnen netjes naar het toilet gaan.

Bar was gezellig soms wat lawaaiig maar ging niet tot laat door en mijn kinderen zijn er niet wakker van geworden.

Lekker zwemmen in het meer en zwembad, goed campingwinkeltje en het personeel was gezellig en kindvriendelijk.

Al met al heerlijke tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2008

Heerlijk aan het meer, meer niet

Albert Miltenburg
8-8-2008

Als je mooi weer hebt en voor een paar dagen is het prima, maar dat is ook niet altijd zeker. Met kleine kinderen niet echt geschikt. Klein strandje aan het meer. Regelmatig muziek in de late avond. Gratis internet. Bar/terras. Sanitair zeer matig. nagenoeg alle plekken aflopend maar wel ruim genoeg. De omgeving is prachtig, maar je zit ver van alle dorpen. De rust keert laat weer. Nee, niet direct voor je rust...

Gereisd familie in augustus 2008

Prachtig gelegen, 's nachts rumoerig

Bobber
7-8-2008

Mooi gelegen aan het meertje. 's Nachts kan de camping, zeker in het weekend en in het seizoen, behoorlijk rumoerig zijn. De camping is vrij toegankelijk, dus ook voor dieven. Fietsen op slot is een vereiste. Staff is vriendelijk, op de grote baas na, die behoorlijk chagrijnig rondloopt. Terrein loopt behoorlijk af. Wij kwamen met een camper en kregen 'm nauwelijks horizontaal. Boodschappen doen in Saulieu is al gauw een half uur rijden.

Gereisd familie in augustus 2008

Mooie camping aan het meer.

Femke
6-8-2008

De ligging van de camping is geweldig.

De camping ligt direct aan het meer en heeft een eigen strandje. De camping heeft tevens een winkel voor de dagelijkse boodschappen, dit is wel handig aangezien de dorpjes in de omgeving een behoorlijk eindje rijden zijn.

Het sanitair is erg eenvoudig en verouderd.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plage du Midi in Montsauche-les-Settons (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plage du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.