Montsauche-les-Settons (Nievre)

We hebben een aantal aanbieders voor Montsauche-les-Settons (Nievre) voor je op een rij gezet:

Reviews over Montsauche-les-Settons (Nievre)

Een en al natuurschoon!!

j de Waard,
    11-7-2012

3 x per jaar gaan we naar Cevigny en altijd genieten we daar van de rust en vooral de natuur met div. planten en bomen. Er staan op de camping 1000 bossages, Lindebomen en het heeft een schitterend uitzicht op het meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 1984

Montsauche... een slapend dorpje in de heuvels

Hans,
    11-6-2012

Hier is werkelijk niets te beleven op een restaurant, Le cheval blanc, na.

Maar hier worden we uitgenodigd met een nederlandse tekst op het bord en die ene week dat we daar zijn kiezen we toch liever voor een echte franse bestemming.

De omgeving is schitterend! Prachtige wouden en velden

Gereisd met vrienden in juni 2012

Prachtige omgeving, nette camping

Marjanne,
    12-8-2009

De caming ligt echt aan het meer, mooi zwemwater, wandelen, je kunt om het meer wandelen(4 uur). In de omgeving is veel te zien maar je moet er wel een stukje voor rijden(1 uur)Wat restaurants in de omgeving. WC's waren schoon tenminste in het hoofd gebouw, achteraan werden ze de laatste week pas schoongemaakt(voorseizoen?). Min puntje voor het hoogseizoen, er is maar 1 tappunt voor water. Vriendelijk personeel, er is een overdekt zwembadje, we hebben meerdere campings in de omgeving bekeken maar deze camping heeft de mooiste ligging en de meeste faciliteiten. Brood op de camping verkrijgbaar.

Gereisd met partner in juni 2008

groen, water en .. rust

martin 1963,
    27-7-2008

Zijn hier met onze (toen) kleine kinderen geweest (camping Les Mesanges). Zeer mooie groen omgeving, waar het prettig toeven is op en rondom het meer. Uitgaansmogelijkheden beperkt. Boodschappen-supermarkt ca. 20-25km ver weg.

Gereisd familie in juli 2004

Montsauche is een klein dorpje met chauvinstische fransen

m. baten,
    26-7-2006

Montsauche is een klein dorpje met chauvinstische fransen. Het supermarktje op de hoek van de Hoofdstraat wordt niet bepaald beheerd door erg vriendelijke dames. Voor boodschappen kan je beter naar Chateau Chinon of Saulieu. Onderweg naar Saulieu is ook saut de Gouloux, de waterval, leuk voor kinderen maar wel uitkijken.

Bij de barage aan het Lac de Setton kan je "uitgaan", maar verwacht geen glitterdisco.

Gereisd familie in juli 2003
Montsauche-les-Settons (Nievre) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 37 reviews