Reviews over Montsauche-les-Settons (Nievre)

Geweldige vakantie gehad!

Belinda,
    4-8-2018

Heerlijke, levendige camping direct aan het meer. Wastafels/douches zijn lekker ruim en warm. Toiletten zijn wat verouderd. Alles wordt 3x per dag schoongemaakt. Plaatsen zijn kleiner dan 100m2, maar je mag er wel zelf een uitkiezen. Het zwembad is klein en zonder toezicht, maar (dus?) onze kinderen (tieners) vermaakten zich er uitstekend. Het meer is geweldig: heerlijk om in te zwemmen, maar je kunt er ook waterfietsen, zeilen, suppen, waterskiën, jetskiën of op een band door een speedboot voort laten trekken (aanrader!). Woensdag en zaterdagavond is er dansles en daarna disco (tot 2 uur). Behoorlijk luidruchtig en erg gezellig. Kampvuur maken mag op de daarvoor bestemde plaats. Kortom: wil je rust en vroeg naar bed of veel bezienswaardigheden in de buurt: andere camping zoeken. Hou je van wandelen, mountainbiken, watersport, prachtige natuur en daarnaast van gezelligheid: dan is deze camping een absolute aanrader.

Een echte sfeervolle franse camping

Jan/ Annemie,
    23-7-2018

Camping voor rustzoekers, ruime plaatsen , heel sfeervol , vriendelijke eigenaar , zeer behulpzaam ,sanitair schoon,

Een echte aanrader!

Super, voor herhaling vatbaar!

Sandra,
    21-7-2018

Heel mooie camping, grote plaatsen. Erg schone toiletgebouwen.

Heerlijk rustig. En lekker gezwommen in het meer.

Mooi, ruim & rustig

Wouter,
    18-8-2017

Mooie en ruime camping, goed gelegen aan het 'Lac Des Settons'. Schaduwrijk, rustig, infrastructuur een beetje gedateerd maar voor het overige erg netjes. Speeltuintje aanwezig. Sympathieke eigenaar die de camping in zijn eentje runt. Helemaal niet duur. Kortom: een aanrader.

voor herhaling vatbaar

vanzieleghem ronny,
    14-8-2017

een camping voor rustzoekers ,vriendelijke uitbaters, proper sanitair en

grote staplaatsen

mooie omgeving goed voor wandelaars en wielertoeristen pittige klimmetjes dus voor de recreative fietser is een E bike aangeraden

nadeel de supermarkten liggen nogal ver af +- 25 km

Montsauche-les-Settons (Nievre) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 37 reviews