8,7

20 reviews over Camping Les Arbois in het Nederlands

Nooit meer!

Rene Lemans
23-8-2016

Waardeloze camping. Een snel belletje op voorhand voor n plekje werd ons al volle mep reserveringskost (€15) aangerekend. Naam is hierbij niet eens genoteerd. Werden bij aankomst al gelijk op n nogal belerende toon geattendderd op t feit dat we 'stapvoets' moesten rijden, dit terwijl ik netjes in de eerste versnelling het terrein op kwam rijden. We kregen daaropvolgend n nogal zakelijk welkom (een handdruk, zonder meer). Overal regeltjes, je mocht dit niet, dat niet, geen kinderen tot 8 jaar zonder begeleiding in het sanitair, overigens alleen maar in t Nederlands, t leek wel n enclave. Tevens n dikke lamp pal voor de tent. Niet handig, zo 's nachts in je tentje. Er was ook zgn. een winkeltje met streekproductjes, deze bevatte enkel een plank met potjes honing waar het stof op lag. En plus, het feit dat er hier en daar wat wildgroei is op je terrein, wilt niet zeggen dat het om een natuurcampingterrein gaat. Voor n het bedrag van € 39,50 voor 1 nachtje verwacht ik toch wel wat meer! Nooit meer! Wat n nare mensen!!

Gereisd met partner in augustus 2016

super camping

marion van went
11-7-2015

net terug van camping les arbois en wil al weer inpakken.

Wat een heerlijke mooi en rustige camping,prachtige grote plekken ,zon en schaduw, goed sanitair vriendelijke nederlandse eigenaars en heerlijk eten.

Als het aan ons ligt volgend jaar het zelfde recept.

Lieve groeten Willem en Marion

Gereisd met partner in januari 2015

Fantastische plek!

Gerrit en Ria Dirkse
8-7-2015

Een prima camping met zeer gastvrije campingeigenaren.

Wij hebben er eerst 1 week doorgebracht en op onze terugreis nog eens 3 dagen.

Dat doe je niet zomaar!

Prachtige grote kampeerplekken.

Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Ron en Maureen.

Het eten van Maureen was heerlijk en we hebben ook nog 1 dag gebruik kunnen maken van heerlijk vers gebakken brood en croissants.

De afwasservice van Rick was ook perfect.

Al met al een aanrader voor deze zeer kindvriendelijke camping en we zullen deze camping zeker op ons lijstje zetten!

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige camping

Joop en Ellis
20-6-2015

Wat een fijne camping. Erg vriendelijk ontvangen door Maureen en Ron en de kids. Een oase van rust en gemoedelijkheid. Mooie ruime plekken. Het plan was om een weekje hier te zijn maar het zijn bijna 2 weken geworden. Mooie omgeving, genoeg te doen.

De maaltijden van Maureen waren erg lekker.

We kunnen maar 1 woord gebruiken, toppertje.

Gereisd met partner in januari 2015

Grootse camping voor gezinnen met kleine kinderen

Aafje Geurtsen
12-8-2014

Les Arbois is een mooie leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. Grote plaatsen met voldoende schaduw. Een leuke dierenweide waar de kinderen de dieren ook mogen voeren. Animatie waar op een gezellige en fijne manier de kinderen van alles konden doen. De georganiseerde bbq was gezellig en waarbij een ruime keuze was in vlees, salades etc. Met mijn glutenallergie werd rekening gehouden. In overleg is alles aangepast en apart klaar gemaakt, waardoor ik ook gezellig heb kunnen meedoe. Helemaal geweldig, dat heb ik nog niet vaak meegemaakt. Eten op het terras is prima. Het zijn eenvoudige maaltijden, maar alles wordt vers bereid en de porties zijn overvloedig, vooral de salade was overheerlijk. Ron en Maureen zijn erg behulpzaam in het zoeken naar mogelijkheden om het de gasten naar de zin te maken. De omgeving is prima om in te fietsen en wandelen. Er is een uitgebreide info map waar allerlei waardevolle tips en trips in. Ik beveel de camping aan zeker als je jonge kinderen hebt

Gereisd met partner in juli 2014
ron, Eigenaar, 17-8-2014

Heel graag gedaan! Het is niet erg moeilijk om voor leuke gasten zoals jullie ons best te doen. Bedankt en voor thuis wens ik jullie weer veel plezier met de kleinkinderen! Tot weerziens.

Fijne gezellige camping

john en leny der Kinderen
30-6-2014

Wij hebben een fantastische vakantie gehad, mede door de gastvrijheid en vriendelijkheid van Ron en Maureen. Klein voorbeeld: Ik gebruik geen suiker en eet spelt brood en dat heeft Maureen besteld gewoon geweldig.

Zeer ruime kampeerplekken en goed sanitair vooral het douchewater, heerlijk warm. Mooie rustige omgeving met genoeg mogelijkheden voor activiteiten. Zoveel vriendelijkheid en behulpzaamheid voor een naar ons idee lage prijs is erg fijn.Het eten was heerlijk en het terras gezellig. Wij waren met twee volwassenen dus kleine kindjes hebben wij niet meer, maar de kindjes die er waren konden er heerlijk hun gang gaan.Onze algemene indruk is dat we zeker nog een keer teruggaan en wij wensen Ron en Maureen en hun twee leuke zonen een goede toekomst toe met Les Arbois

Gereisd met partner in juni 2014
Ron, Eigenaar, 23-7-2014
Bedankt en graag gedaan !! Misschien ook tot een volgende keer!

Het proberen waard

Arnoud
31-8-2012

Vriendelijke uitbaters. Grote staanplaatse. Het geheel doet in veel opzichten amateuristisch aan. Bij het sanitair is gekozen voor goedkoop en niet voor kwaliteit en duurzaamheid, overigens word dit goed schoongehouden. Het hek van de dierenweide houd de dieren niet binnen. Bij minder dan 20 gasten is er geen broodservice (bakker op 6km.) Wifi is gratis terwijl je de kinderactiviteiten betaald, je verwacht andersom op een SVR camping. Eenvoudige maaltijden zijn te verkrijgen op aanvraag, smaakvol maar aan de prijs (net als het kopje koffie) Het draaien van een wasje kan maar is niet goedkoop. Per nacht betaal je voor een hond nagenoeg hetzelfde als voor een twaalfjarig kind, wat overkomt als een ontmoedigingsbeleid. Voor niets gaat de zon op (ook in Frankrijk) word iets te letterlijk genomen, hoewel de kachel moet branden, ligt de nadruk iets te veel op het geld verdienen. Al met al een prima camping waarbij de eigenaars duidelijk nog zoekende zijn naar een goede balans.

Gereisd met partner in augustus 2012

super gastvrij

rikie
25-8-2012

Voor het tweede jaar op deze camping gestaan, iets wat we normaal nooit doen!

Heerlijk rustige camping, erg geschikt voor mensen met jonge kinderen. Schoon zwembad; lekker om even af te koelen. Te weinig douches voor een volle camping, maar het sanitairgebouw wordt na het seizoen uitgebreid. Kinderboerderij: leuk! Kippen die rondscharrelen bij je tent: gezellig! Eigenaren zijn zeer behulpzaam en erg gastvrij! Ontvangst op de camping met een drankje. Bbq, kampvuur en goochelshow: super! In het winkeltje zijn basisboodschappen te verkrijgen en er is brood te bestellen. Eigenaren werken keihard om hun camping te perfectioneren! Petje af!

Gereisd met partner in augustus 2012
Ron Camping Les Arbois, Eigenaar, 7-9-2012

Beste Rikie !

Dank voor je 2e verblijf en reactie.

Gelukkig wist ik op tijd de vriezer voor een ijskast te vervangen he! Anders geen goede beoordeling haha.

Hopelijk tot weerziens!!

Ron

Kleine Camping gelegen op goede afstand vanaf Nederland. We hebben hier 5 dagen geproefkampeerd en we komen in Augustus terug.

Mooie grote plaatsen, afgeschermd door bomen. Achter het hek en bosjes graasden koeien, en het was er snachts zo stil dat je van dat geluid wakker werd.

Zeer heet water uit kranen!!! Sanitair verouderd en met een volle camping met ook kinderen aanwezig waarschijnlijk te weinig douches. Werd wel goed schoongehouden. Op 10 minuten een mooi natuurzwembad met ligweide. Op ideale afstand van de Jura bergen voor een mooie wandeling. Supermarkt (grote) op ongeveer 5 minuten vanaf de camping. Dus helemaal goed wat ons betreft.

Eigenaren en kinderen zeer vriendelijk.

Ook een camping die de komende jaren nog beter gaat worden!!

Gereisd met partner in juni 2012
Ron Camping Les Arbois, Eigenaar, 6-9-2012

Beste Kui-jo,

Dank voor de beoordeling en graag tot ziens!

Groet uit de Bourgogne!

Ron

Rust, ruimte, reinheid en regelmaat

jamabo
29-8-2011

Heerlijke plek voor vermoeiden en dorstigen, die gewoon even lekker eruit willen zijn. Prima verzorging desnoods van ontbijt tot warme maaltijd. Alles op verzoek. Vriendelijke mensen, en mooie ruime plekken.

Gereisd met partner in augustus 2011

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arbois in Montjay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arbois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.