Weer vandaag16°-2°

61 reviews over Camping Les Arbois in het Nederlands

Buitengewoon tevreden!

Maarten van Dongen
5-8-2015

Wij hebben met onze twee kinderen van 3 en 5 twee weken op de camping Van Ron en Maureen mogen verblijven. Ik zeg dat zo omdat je op deze kleinschalige camping wordt binnen gehaald als gast, de familie doet er alles aan om het verblijf zo goed mogelijk te maken.

De faciliteiten zijn overeenkomstig met een kleine camping, maar alles is tot in de puntjes verzorgd.

Voor de kinderen is er een zwembad, geitenverblijf, speeltuin (ook geschikt voor kleintjes), 's morgens knutselen en 2 keer per week pony rijden. Natuurlijk mag ik de goochelshow van Rick, de 14 jarige zoon van Ron en Maureen niet vergeten.

In de omgeving is zat te doen en een supermarkt is dichtbij. Niet dat we weg hoefden, want als je het aan onze kinderen over zou laten hadden ze twee weken lang gespeeld op de camping.

De plekken zijn ruim, de camping is groen en heeft veel bomen. Wij waren buitengewoon blij en tevreden op Camping Les Arbois. Ron en Maureen, bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig!

familie van Dongen
30-7-2015

Wij hebben twee fantastische weken gehad op deze camping. De ongelooflijke gastvrijheid van Ron Maureen Rick en Silas is onbeschrijfelijk. Direct bij aankomst word je hartelijk ontvangen en deze hartelijkheid blijft tot en met het moment dat je vertrekt. Broodjesservice en maaltijden zijn prima verzorgd. Rick die je afwas komt doen voor een klein bedrag, ritjes op Leo (en ook nog Domino), buitenrit op Pistache, dieren aaien en voeren, knjtseluurtje, goede kennis van de omgeving, altijd tijd voor een praatje. Alles was top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

super camping

marion van went
11-7-2015

net terug van camping les arbois en wil al weer inpakken.

Wat een heerlijke mooi en rustige camping,prachtige grote plekken ,zon en schaduw, goed sanitair vriendelijke nederlandse eigenaars en heerlijk eten.

Als het aan ons ligt volgend jaar het zelfde recept.

Lieve groeten Willem en Marion

Gereisd met partner in januari 2015

Fantastische plek!

Gerrit en Ria Dirkse
8-7-2015

Een prima camping met zeer gastvrije campingeigenaren.

Wij hebben er eerst 1 week doorgebracht en op onze terugreis nog eens 3 dagen.

Dat doe je niet zomaar!

Prachtige grote kampeerplekken.

Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Ron en Maureen.

Het eten van Maureen was heerlijk en we hebben ook nog 1 dag gebruik kunnen maken van heerlijk vers gebakken brood en croissants.

De afwasservice van Rick was ook perfect.

Al met al een aanrader voor deze zeer kindvriendelijke camping en we zullen deze camping zeker op ons lijstje zetten!

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige camping

Joop en Ellis
20-6-2015

Wat een fijne camping. Erg vriendelijk ontvangen door Maureen en Ron en de kids. Een oase van rust en gemoedelijkheid. Mooie ruime plekken. Het plan was om een weekje hier te zijn maar het zijn bijna 2 weken geworden. Mooie omgeving, genoeg te doen.

De maaltijden van Maureen waren erg lekker.

We kunnen maar 1 woord gebruiken, toppertje.

Gereisd met partner in januari 2015

Oase van rust! Geweldige plek!

Willem
2-9-2014

Wat een verademing was het om, na 2,5 week in het circus van Argeles sur mer vertoefd te hebben, even (helaas maar twee dagen...) tot rust te komen op deze prachtige plek!

Na een lange rit vanuit het zuiden werden we verwelkomd door Ron en Maureen en niet te vergeten hun zoontje Silas (die ons allemaal even een hand kwam geven). Onder het genot van een welkomstdrankje hebben we even nader kennis gemaakt. Maureen verzorgde ook het avondeten en dat was echt een feest. Diezelfde avond was er ook nog kampvuur met marshmallows!

Ron en Maureen hebben deze camping 4 jaar geleden overgenomen en hebben er echt iets leuks van gemaakt. De kampeerplekken zijn ruim en er is voldoende schaduw en het sanitair is keurig verzorgd. Onze kinderen van 3, 5 en 7 jaar hebben zich kostelijk vermaakt in de speeltuin, in het bos en bij de boerderij (ezels, geiten, konijnen, kippen etc.). Helaas was het maar voor twee dagen, maar het waren twee heerlijke dagen.

Bedankt Ron en Maureen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Een hele fijne camping, gemoedelijke sfeer.

Familie Hartman
24-8-2014

We hebben ons verblijf op camping Les Arbois als heel prettig ervaren. De camping is mooi gelegen en uiterst geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, tot ongeveer 10 jaar. De plaatsen zijn ruim. Er worden leuke knutselactiviteiten georganiseerd voor de kinderen. In het winkeltje kun je oa verse groenten uit de moestuin kopen. Dit hebben we ook regelmatig gedaan, courgette, tomaat, verse munt voor de thee. Ook de eigenaren zijn erg vriendelijk. Ron en Maureen zijn zeer creatief en behulpzaam als je met een probleem zit. Dit hebben wij enorm gewaardeerd. Kortom: deze camping is echt een aanrader!

Heerlijk genoten

familie Handel
21-8-2014

Net terug van 2 weken ontspannen bij Les arbois.

Prima camping die nog bezig is te ontwikkelen.

Ron en maureen zijn de hard werkende eigenaren en hebben in een paar jaar tijd een mooie camping opgebouwd.

Ruime kampeerplaatsen en goed sanitair.

De camping is echt gericht op ouders met kinderen. Je kunt je kind hier gerust los laten. Geen drukke weg langs de camping en heel veel te doen.

Binnen een uurtje van de camping heb je genoeg gave activiteiten en bezienswaardigheden.

Er hangt een gezellige sfeer op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Afgelopen juli 2 weken op deze camping geweest met onze kinderen. Leuke, kleine camping met hele vriendelijke eigenaren. Voor de kinderen is er genoeg te doen; klein zwembad, speeltuin, voetbalveld en dierenweide. Elke ochtend was er "animatie". Dit hield in dat er een uurtje werd geknutseld, wat mijn dochter heel erg leuk vond.. Voor 10 euro kon je 5 keer meedoen. Dit vond ik erg duur, soms mochten ze met strijkkralen iets maken, en soms een plakwerkje maken. De kampeerplekken waren ruim en je had privacy door de struiken en bomen. De wekelijkse bbq was heerlijk en het wekelijkse kampvuur mét marshmellows is voor de kinderen ook erg leuk. Minpunt vond ik het sanitair. 3 douches zijn echt te weinig..Bezienswaardigheden genoeg in de omgeving,maar hou rekening met een lange autorit.Camping is heel geschikt voor kinderen tot ongeveer 9 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Fijne plek

Pauline van Soldt
17-8-2014

Kleine, rustige camping op lieflijke plek op het platteland. In hoogseizoen gericht op gezinnen met jonge kinderen (tot een jaar of 8). Sanitair prima verzorgd, schoon, goede douches. Mooie familiedouche voor gezinnen met kleine kinderen. Speeltuintje, kinderboerderij en klein opzetzwembad bieden voldoende vertier voor de kleintjes. Dagelijks een knutselactiviteit, waar een extra bijdrage voor geldt. Onze kinderen (10 en 13) vielen wat buiten de doelgroep. Hebben zich uiteindelijk wel vermaakt, maar we zouden daarom volgende keer voor een andere camping kiezen. Alleen daarom. Want: rust is er heerlijk, kleinschaligheid fijn, eigenaars allerhartelijkst en behulpzaam, terrein schoon en goed onderhouden. Maaltijden wat eenvoudig maar vers bereid, fijn terras. Wekelijkse BBQ overvloedig en lekker, alles zelfgemaakt. Brood en croissants elke ochtend afgebakken. Plaatsen ruim met voldoende schaduw. Er scharrelen kippen op het terrein rond. Verse eitjes van diezelfde kippen zijn te koop.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arbois in Montjay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arbois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.