Weer vandaag16°-1°

1 review over Camping Les Arbois in het Nederlands

Fijne plek

Pauline van Soldt
17-8-2014

Kleine, rustige camping op lieflijke plek op het platteland. In hoogseizoen gericht op gezinnen met jonge kinderen (tot een jaar of 8). Sanitair prima verzorgd, schoon, goede douches. Mooie familiedouche voor gezinnen met kleine kinderen. Speeltuintje, kinderboerderij en klein opzetzwembad bieden voldoende vertier voor de kleintjes. Dagelijks een knutselactiviteit, waar een extra bijdrage voor geldt. Onze kinderen (10 en 13) vielen wat buiten de doelgroep. Hebben zich uiteindelijk wel vermaakt, maar we zouden daarom volgende keer voor een andere camping kiezen. Alleen daarom. Want: rust is er heerlijk, kleinschaligheid fijn, eigenaars allerhartelijkst en behulpzaam, terrein schoon en goed onderhouden. Maaltijden wat eenvoudig maar vers bereid, fijn terras. Wekelijkse BBQ overvloedig en lekker, alles zelfgemaakt. Brood en croissants elke ochtend afgebakken. Plaatsen ruim met voldoende schaduw. Er scharrelen kippen op het terrein rond. Verse eitjes van diezelfde kippen zijn te koop.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arbois in Montjay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arbois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.