8,7

20 reviews over Camping Les Arbois in het Nederlands

Geweldig

Michel & José,
2-8-2018

Gezellige gastvrije gezinscamping! Vrolijke enthousiaste eigenaren! Er wordt iedere dag wel iets georganiseerd. Van een kampvuur tot ponyrijden, dieren eten geven, knutselen, goochelshow, rommelmarktje te veel om op te noemen! Je kunt er lekker eten op het eigen terras!

Gereisd met partner in juli 2018
Ron Camping Les arbois, Eigenaar, 12-8-2018

Hallo Michel en José..Heel goed om te lezen dat uw vakantie geslaagd is..top..

Het is natuurlijk geen straf om voor zoveel leuke gasten te zorgen waaronder u met uw gezin. Uiteraard is er natuurlijk altijd die ene procent waar je het nooit goed voor doet echter wij zullen ons 110% blijven inzetten om iedereen met een lach op het gezicht te zien vertrekken na de kampeervakantie en een fijne herinnering aan Camping Les Arbois over te houden!! Gelukkig zijn wij daarin goed op weg, aan het aantal leuke,lieve en enthousiaste reakties te zien, die wij overal krijgen.Hopelijk zien wij u weer een keer verschijnen op Les Arbois. Bedankt!

Wat een heerlijke camping.

Michel en Henriette,
18-8-2017

Inmiddels voor de 5e keer op deze heerlijke, gastvrije camping mogen verblijven en het is als thuis komen.

Dit jaar hebben we voor het eerst in de luxe ingerichte tent gezeten die van alle gemakken is voorzien, goede bedden een buitenkeuken en heerlijke relax stoelen.

Het was een kort verblijf maar dat gaan we zeker op korte termijn voor een langere periode over doen.

Het eten op het terras is heerlijk voor zeer redelijke prijzen waar de rest van de campings in Frankrijk een voorbeeld aan mag nemen.

Ron en Maureen bedankt voor jullie gastvrijheid en blijf zo doorgaan !!

Aanrader

G.E.Hoek,
14-7-2017

Camping les arbois is heel erg kindvriendijke plek om te verblijven. Maar ook voor de volwassenen een heerlijke stek. Nog geen leukere en vriendelijkere campingbeheerders tegengekomen. Je komt als gast en vertrekt als vriend.

Gereisd met partner in januari 2017

Er is genoeg schaduw. De plekken zijn groot en er is veel zicht op de boerderijdieren, wat erg leuk is. Ik heb geen negatief commentaar want ons verblijf was gewoon erg geslaagd. We hebben er ook kunnen eten en dat is zeker aan te bevelen.

Super camping

Roeland van der Burght,
12-7-2017

Fijne kleinschalige camping met heel vriendelijke eigenaren, mooie ruime plaatsen met voldoende schaduw. Rustig en kindvriendelijk.

Prima omgeving om te wandelen en te fietsen.

Gereisd met partner in juli 2017

Gastvrij

Frits,
30-6-2017

Wat een gastvrije mensen, leuk. Wij kwamen (een beetje op doorreis) op tweede Pinksterdag aan bij Les Arbois. Boodschappen hadden we niet gedaan en waar wij geen rekening mee hielden was dat alle restaurants in Frankrijk dan gesloten zijn. Dus wij gevraagd of we ergens konden eten en reden naar het dorp in de buurt. Helaas was daar alles gesloten. Dus toen naar de stad verderop, maar ook daar..... Toen ging de telefoon. Of we nog wat wilden eten? Ze hadden namelijk nog wat liggen en dachten ook al dat we mogelijk nergens te recht konden. Nou wij terug en hebben voor een appel en een ei heerlijk kippepoten gegeten met groente etc, wijntje erbij, helemaal top! De volgende dag nog een mooie wandeling in de omgeving gemaakt en twee leuke dagen gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Kleinschalig en gastvrij, geen gedoe met extra betalingen zoals douche of wifi. Alle comfort was aanwezig. De natuur en gezelligheid van de dieren en de vogels in de omgving maakt deze camping een bijzondere plek. Grote kampeerplaatsen met zowel zon als schaduw. Heelijk! En wil je een warme maaltijd, dan van te voren laten weten, want alles is vers.

Dit nooit meer

C Peters
5-10-2016

Ontvangst was vriendelijk maar vluchtig. We kregen een plek toegewezen die viezig was, het was er vochtig en er hing een muffe lucht (waarschijnlijk door het vocht). Veel vliegen ook. Het zwembad op de camping is een klein opzetzwembad, het water was steenkoud en het rook er naar plas. (...) Veel kinderen op de camping, voor de kinderen leuk maar als volwassene krijg je dus geen moment rust. Her en der loslopende kippen incl. uitwerpselen. Sanitair ietwat verouderd. Wij zijn na 1 nacht vertrokken, het was er gewoon te onrustig. Overal rennende, voetballende, schreeuwende kinderen, loslopende kippen, vieze grond, muggen en de eigenaar die steeds loopt te schreeuwen tegen de kinderen. Zeer storend vonden wij ook alle regeltjes op de camping, zelfs op het toilet. Wij vonden de prijs voor het verblijf van een nacht erg hoog, ook over de reserveringskosten (15,00 euro) is tijdens het telefonisch contact niets gezegd.

Gereisd met partner in juli 2016
Ron vd Berg, Eigenaar, 23-1-2017

Ongetwijfeld bent u ergens boos over...helaas lees ik deze ware reden niet in uw verhaal. Enkel zeer vreemde opmerkingen die wij niet kunnen plaatsen. Jammer..ik had u hier ter plaatse tegemoet kunnen komen en samen naar een oplossing kunnen zoeken. Nu kan ik enkel met lede ogen toezien hoe u ons op afstand beoordeeld heeft.

Echter wij zullen hier op de camping onze uiterste best blijven doen om het een ieder naar de zin te maken!

Fijne plek in de bossen.

Jo
25-9-2016

Fijne camping met vriendelijke ontvangst. Ruime, groene plaatsen. De omgeving is mooi. Wij hebben op doorreis naar en vanuit de Provence op deze camping gestaan. Ideaal voor gezinnen, er is veel te doen voor de kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Jammer

Sofie
23-8-2016

Wij hebben deze camping als tussenstop gekozen omdat deze aangeprezen stond in een boekje voor rustieke natuurcampings.

Wat een verblijf van 2 of 3 nachtjes zou worden werd al snel gereduceerd tot 1. Dit na een ontmoeting met de eigenaars en hun "blauwe map" vol met regeltjes. Overal hangen teksten met wat je vooral niét mag (zelfs op het wc). Naar al dat verbieden en negativisme ben je niet naar op zoek tijdens een rustige vakantie op een rustieke camping. Er zijn andere manieren om te communiceren. Jammer dus..

Gereisd met partner in januari 2016
Ron, Eigenaar, 25-8-2016

Beste Sofie Lemans en beste Rene Lemans,

Voor u uiteraard dezelfde reaktie

Ik begrijp voor een groot gedeelte uw frustratie over het feit dat u bij ons reserveringskosten heeft moeten betalen. Echter u heeft zelf voor onze camping gekozen en van tevoren gekeken op onze website. Om dan bij ons stamppij te komen maken en overal negatief over gaan doen, zegt eigenlijk meer over u dan over onze camping! Want om nu een 8 voor kindvriendelijkheid te geven en een 2 voor ons zwembad is een beetje tegenstrijdig. Hopelijk informeert u zich voortaan vooraf wat beter en zult u in de toekomst niet voor verrassingen komen te staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arbois in Montjay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arbois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.