Camping Les Arbois

Camping Les Arbois
8,7

7 tips over Camping Les Arbois

Pauline van Soldt, 17-8-2014
Grote supermarkt in Saint Germain op 10 minuten rijden met de auto. Daar ook kleine markt op zaterdagmorgen. Uitstapjes dicht in de buurt zijn wat beperkt: wandelen en fietsen (fietsen ter plekke te huur, kaarten met routes te leen), zwemmeertje, Louhans. Iets verder weg zijn Beaune en Chalon aanraders, evenals de Cascades du Hérisson in de Jura.
Aafje Geurtsen, 12-8-2014
Een stabielere WiFi verbinding zou fijn zijn. Meer toiletten, zeker in het hoogseizoen als de camping volledig bezet is.
Fam. Meinema, 4-8-2014
Het kampvuur, de groente uit eigen moestuin en in het bijzonder de BBQ moet genoemd: Caprese, toast met zalm, eigen gemaakte eiersalade, knoflookboter en sauzen, lekker en gevarieerde stukjes vlees in voldoende hoeveelheden. We hebben elke keer aangeschoven.

Fam. van Doorn, 12-5-2013

Baume les Messieurs en dan zeker ook de grotten bezoeken en naar het uitkijkpunt boven wandelen.

Hotel de Dieu, een prachtig museum in Beaune

Arnoud , 31-8-2012

Het meer van Vauclan (op 45 min.)

De markt in Louhan (op 25 min.)

Fietsen in de regio

laan, 27-7-2012
Verwacht geen bergachtige omgeving. Dat vind je na een uur rijden. De glooiende heuvels maakt het daardoor wel lekker voor recreatief fietsen.

Van Doorn, 6-5-2012

- De watervallen van Herisson

- Het oude centrum van Chalon sur Saone

- De dierenmarkt op maandagochtend in Louhans

- Wandelen vanaf de camping

- Een keertje eten op de camping

- Het kampvuur