Heerlijke, kindvriendelijke en gezellige camping!

Camping Les Arbois *

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Patricia

Heerlijke, kindvriendelijke en gezellige camping!

Patricia,
1-9-2018

Wat een super kindvriendelijke camping is dit. Onze kinderen (1,3 en 5 jaar) hebben zich heel goed vermaakt in het zwembad, bij de dieren, tijdens het knutselen, in de speeltuin (met enorme trampoline!) en de googelshow van Rik (oudste zoon). Lekker overzichtelijk, door de kleinschaligheid. Hierdoor konden de kinderen wat meer hun eigen gang gaan. Gasten vrijwel alleen Nederlanders en Belgen met kinderen. De eigenaren en hun zoons zetten zich vol enthousiasme in om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Sanitair niet super de luxe, maar brandschoon. Ook lekker eten op de camping is mogelijk. Echt een unieke plek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018